Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wiedza dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta dostarcza cennych informacji na temat emocji podstawowych u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (NI). Autorzy przedstawiają różnorodne badania, w tym analizy porównawcze, które pokazują różnice w rozumieniu emocji, takich jak zdziwienie, u dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz tych o typowym rozwoju intelektualnym. Dodatkowo, przeprowadzone zostały badania jakościowe dotyczące nauki językowej obrazu emocji, jak również badania wiedzy o emocjach wśród młodzieży z umiarkowaną NI. Kluczowym celem publikacji było zbadanie, jak dzieci o różnym poziomie możliwości intelektualnych przyswajają wiedzę o emocjach w kontekstach obrazowym, werbalnym i abstrakcyjnym. W tym celu wykorzystano nowoczesne narzędzie badawcze WE06, opracowane przez autorów. Wyniki badań ukazują szczegóły rozwoju wiedzy o emocjach wśród dzieci z NI, co ma kluczowe znaczenie dla opracowania skutecznych strategii terapeutycznych. Książka napisana jest w sposób przejrzysty, co ułatwia zrozumienie złożonej tematyki i daje solidne podstawy do dalszych działań w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta dostarcza cennych informacji na temat emocji podstawowych u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną (NI). Autorzy przedstawiają różnorodne badania, w tym analizy porównawcze, które pokazują różnice w rozumieniu emocji, takich jak zdziwienie, u dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz tych o typowym rozwoju intelektualnym. Dodatkowo, przeprowadzone zostały badania jakościowe dotyczące nauki językowej obrazu emocji, jak również badania wiedzy o emocjach wśród młodzieży z umiarkowaną NI. Kluczowym celem publikacji było zbadanie, jak dzieci o różnym poziomie możliwości intelektualnych przyswajają wiedzę o emocjach w kontekstach obrazowym, werbalnym i abstrakcyjnym. W tym celu wykorzystano nowoczesne narzędzie badawcze WE06, opracowane przez autorów. Wyniki badań ukazują szczegóły rozwoju wiedzy o emocjach wśród dzieci z NI, co ma kluczowe znaczenie dla opracowania skutecznych strategii terapeutycznych. Książka napisana jest w sposób przejrzysty, co ułatwia zrozumienie złożonej tematyki i daje solidne podstawy do dalszych działań w tej dziedzinie.
