Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Widzę śmierć
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ziuta, samotna kobieta z Warszawy, wiodła życie bez większego celu, ledwie wiążąc koniec z końcem dzięki udzielaniu korepetycji z angielskiego. Jedyną osobą, na którą mogła liczyć, była jej wieloletnia przyjaciółka Mariola. To właśnie ona, znużona monotonią codzienności, namawia Ziutę do przyjęcia tajemniczej oferty z gazety. Zadanie polega na byciu świadkiem w sprawie wypadku samochodowego, którego Ziuta jednak nie widziała. Dzięki odpowiednim przygotowaniom, doskonale odgrywa przypisaną jej rolę. Nie jest jednak świadoma, że pukanie do drzwi może zwiastować poważne problemy. Czy los przyniesie Ziucie tragiczną niespodziankę?
Krzysztof Kąkolewski, czołowy przedstawiciel polskiego reportażu i literatury faktu, zasłynął dzięki odwadze poruszania trudnych i kontrowersyjnych tematów. Publikacja takich dzieł jak "Co u pana słychać?", będącego zbiorem rozmów z hitlerowskimi zbrodniarzami, czy "Jak umierają nieśmiertelni", opisującym dramatyczne kulisy zbrodni dokonanej przez Charlesa Mansona, uczyniły go postacią kultową. W licznych pracach, takich jak "Popiełuszko. Będziesz ukrzyżowany" oraz "Węzły wojny", autor odkrywa brutalne mechanizmy działania systemu komunistycznego. Jako twórca doskonałych kryminałów, w tym "Zbrodniarza, który ukradł zbrodnię" i "Reportera kryminalnego", zyskał uznanie nie tylko jako reporter, ale także jako pisarz beletrystyczny, co potwierdziła jego niezależność i mistrzostwo w obu dziedzinach, czyniąc go klasykiem za życia.
Barbara Stanisławczyk, która również wielokrotnie analizowała twórczość Kąkolewskiego, podkreśla jego wyjątkowy dar narracji i zdolność do kształtowania nowatorskiego gatunku, zwanego reportażem psychologicznym. Wspomina też, jak Kąkolewski na nowo odkrywał siebie jako pisarz, osiągając mistrzostwo w beletrystyce, co stanowiło kolejny etap jego fascynującej kariery.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ziuta, samotna kobieta z Warszawy, wiodła życie bez większego celu, ledwie wiążąc koniec z końcem dzięki udzielaniu korepetycji z angielskiego. Jedyną osobą, na którą mogła liczyć, była jej wieloletnia przyjaciółka Mariola. To właśnie ona, znużona monotonią codzienności, namawia Ziutę do przyjęcia tajemniczej oferty z gazety. Zadanie polega na byciu świadkiem w sprawie wypadku samochodowego, którego Ziuta jednak nie widziała. Dzięki odpowiednim przygotowaniom, doskonale odgrywa przypisaną jej rolę. Nie jest jednak świadoma, że pukanie do drzwi może zwiastować poważne problemy. Czy los przyniesie Ziucie tragiczną niespodziankę?
Krzysztof Kąkolewski, czołowy przedstawiciel polskiego reportażu i literatury faktu, zasłynął dzięki odwadze poruszania trudnych i kontrowersyjnych tematów. Publikacja takich dzieł jak "Co u pana słychać?", będącego zbiorem rozmów z hitlerowskimi zbrodniarzami, czy "Jak umierają nieśmiertelni", opisującym dramatyczne kulisy zbrodni dokonanej przez Charlesa Mansona, uczyniły go postacią kultową. W licznych pracach, takich jak "Popiełuszko. Będziesz ukrzyżowany" oraz "Węzły wojny", autor odkrywa brutalne mechanizmy działania systemu komunistycznego. Jako twórca doskonałych kryminałów, w tym "Zbrodniarza, który ukradł zbrodnię" i "Reportera kryminalnego", zyskał uznanie nie tylko jako reporter, ale także jako pisarz beletrystyczny, co potwierdziła jego niezależność i mistrzostwo w obu dziedzinach, czyniąc go klasykiem za życia.
Barbara Stanisławczyk, która również wielokrotnie analizowała twórczość Kąkolewskiego, podkreśla jego wyjątkowy dar narracji i zdolność do kształtowania nowatorskiego gatunku, zwanego reportażem psychologicznym. Wspomina też, jak Kąkolewski na nowo odkrywał siebie jako pisarz, osiągając mistrzostwo w beletrystyce, co stanowiło kolejny etap jego fascynującej kariery.
