Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Widma Białoszewskiego. Głos-Teatr-Trans
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Jacka Kopcińskiego dokumentuje wieloletnią fascynację twórczością Mirona Białoszewskiego, poety, który nagrywał swoje utwory oraz dzieła poetów romantycznych, pozostawiając po sobie trwały ślad w zachowanych nagraniach. Kopciński zauważa, że Białoszewski nagrywał swoje wiersze i prozę, aby uchwycić momenty poetyckiego uniesienia i reporterskiego zapału. Gdy poeta interpretuje przed mikrofonem część czwartą "Dziadów", widoczne jest jego osobiste podejście i głębokie zaangażowanie, które przemienia romantyczne myśli i emocje w dzieło niemal stworzone specjalnie dla niego.
Jako ekspert w dziedzinie dramaturgii i teatru Białoszewskiego, Kopciński bada potencjalne znaczenia ukryte w tych nagraniach, wsłuchując się w głos poety. Jego zdaniem, szczególna recytacja "Dziadów" przez Białoszewskiego przypomina zaklęcia współczesnego guślarza, który próbuje wywołać z tekstu Mickiewicza intymne, ukryte treści, ujawniające się dzięki akustycznemu performansowi.
Oprócz głębokiej analizy nagrań i relacji Białoszewskiego do twórczości Mickiewicza oraz tradycji romantycznej, książka oferuje interpretację enigmatycznego cyklu "Frywole". Cykl ten stanowi zapis doświadczeń na granicy życia i śmierci. W książce znajdziemy również opis spektaklu "Pudełko", współtworzonego przez Kopcińskiego na podstawie tekstów Białoszewskiego. Tom kończy transkrypcja ścieżki dźwiękowej Gustawa, zestawionej z dramatem Mickiewicza, co stanowi ciekawy dialog pomiędzy głosem poety a jego własnym tekstem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Jacka Kopcińskiego dokumentuje wieloletnią fascynację twórczością Mirona Białoszewskiego, poety, który nagrywał swoje utwory oraz dzieła poetów romantycznych, pozostawiając po sobie trwały ślad w zachowanych nagraniach. Kopciński zauważa, że Białoszewski nagrywał swoje wiersze i prozę, aby uchwycić momenty poetyckiego uniesienia i reporterskiego zapału. Gdy poeta interpretuje przed mikrofonem część czwartą "Dziadów", widoczne jest jego osobiste podejście i głębokie zaangażowanie, które przemienia romantyczne myśli i emocje w dzieło niemal stworzone specjalnie dla niego.
Jako ekspert w dziedzinie dramaturgii i teatru Białoszewskiego, Kopciński bada potencjalne znaczenia ukryte w tych nagraniach, wsłuchując się w głos poety. Jego zdaniem, szczególna recytacja "Dziadów" przez Białoszewskiego przypomina zaklęcia współczesnego guślarza, który próbuje wywołać z tekstu Mickiewicza intymne, ukryte treści, ujawniające się dzięki akustycznemu performansowi.
Oprócz głębokiej analizy nagrań i relacji Białoszewskiego do twórczości Mickiewicza oraz tradycji romantycznej, książka oferuje interpretację enigmatycznego cyklu "Frywole". Cykl ten stanowi zapis doświadczeń na granicy życia i śmierci. W książce znajdziemy również opis spektaklu "Pudełko", współtworzonego przez Kopcińskiego na podstawie tekstów Białoszewskiego. Tom kończy transkrypcja ścieżki dźwiękowej Gustawa, zestawionej z dramatem Mickiewicza, co stanowi ciekawy dialog pomiędzy głosem poety a jego własnym tekstem.
