Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 w wybranych funkcjonalnych obszarach zarządzania przedsiębiorstw b
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sektor motoryzacyjny odgrywa kluczową rolę w polskiej gospodarce, a jego przyszły rozwój zależy w dużej mierze od implementacji innowacyjnych technologii typowych dla Przemysłu 4.0. W książce podkreśla się, że przedsiębiorstwa motoryzacyjne powinny wdrażać rozwiązania Przemysłu 4.0 nie tylko w produkcji i logistyce, które są często wymieniane jako główne obszary, ale także w innych dziedzinach działalności.
Autorzy przedstawiają model oceny dojrzałości przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej w kontekście adopcji technologii Przemysłu 4.0 w sześciu kluczowych obszarach: zarządzaniu produkcją, logistyką, jakością, zasobami ludzkimi, społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz innowacjami. Dzięki zaproponowanym narzędziom, menedżerowie mogą dokonywać pomiarów postępów przedsiębiorstw w tych obszarach i porównywać rezultaty z danymi zebranymi w badaniach.
Książka skierowana jest przede wszystkim do praktyków i menedżerów z branży motoryzacyjnej, a także do inżynierów i pracowników naukowych zainteresowanych zarządzaniem przedsiębiorstwami w kontekście rosnącej roli Przemysłu 4.0. Opracowany model może być cennym wsparciem nie tylko w dyskusjach dotyczących transformacji przedsiębiorstw, ale również w kształtowaniu strategii i planów rozwoju. Autorzy zachęcają do wykorzystywania proponowanych narzędzi jako mierników dojrzałości w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sektor motoryzacyjny odgrywa kluczową rolę w polskiej gospodarce, a jego przyszły rozwój zależy w dużej mierze od implementacji innowacyjnych technologii typowych dla Przemysłu 4.0. W książce podkreśla się, że przedsiębiorstwa motoryzacyjne powinny wdrażać rozwiązania Przemysłu 4.0 nie tylko w produkcji i logistyce, które są często wymieniane jako główne obszary, ale także w innych dziedzinach działalności.
Autorzy przedstawiają model oceny dojrzałości przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej w kontekście adopcji technologii Przemysłu 4.0 w sześciu kluczowych obszarach: zarządzaniu produkcją, logistyką, jakością, zasobami ludzkimi, społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz innowacjami. Dzięki zaproponowanym narzędziom, menedżerowie mogą dokonywać pomiarów postępów przedsiębiorstw w tych obszarach i porównywać rezultaty z danymi zebranymi w badaniach.
Książka skierowana jest przede wszystkim do praktyków i menedżerów z branży motoryzacyjnej, a także do inżynierów i pracowników naukowych zainteresowanych zarządzaniem przedsiębiorstwami w kontekście rosnącej roli Przemysłu 4.0. Opracowany model może być cennym wsparciem nie tylko w dyskusjach dotyczących transformacji przedsiębiorstw, ale również w kształtowaniu strategii i planów rozwoju. Autorzy zachęcają do wykorzystywania proponowanych narzędzi jako mierników dojrzałości w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań.
