Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Urobieni. Reportaże o pracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ponad milion pięćset tysięcy ludzi zatrudnionych w Polsce doświadcza życia w ubóstwie. Przeciętny mieszkaniec kraju przepracowuje rocznie niemal dwa tysiące godzin, co plasuje Polskę na drugim miejscu wśród najbardziej zapracowanych narodów w Unii Europejskiej. Pomimo spędzania jednej trzeciej życia w pracy, nasza wiedza o funkcjonowaniu rynku pracy oraz nierównościach panujących w różnych sektorach jest wciąż ograniczona.
Wśród tych pracowników znajdują się osoby takie jak robotnicy fabryczni, ochroniarze na osiedlach, właściciele małych punktów gastronomicznych, przewodniczące związków zawodowych w hipermarketach czy kierownicy call center. Te niewidoczne dla wielu osoby, mimo licznych obietnic poprawy ich sytuacji, nie odczuwają zmian na swoją korzyść w systemie, którego są częścią. Jeden z uczestników opisywanych historii zauważył, że są oni jedynie małymi elementami większej machiny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ponad milion pięćset tysięcy ludzi zatrudnionych w Polsce doświadcza życia w ubóstwie. Przeciętny mieszkaniec kraju przepracowuje rocznie niemal dwa tysiące godzin, co plasuje Polskę na drugim miejscu wśród najbardziej zapracowanych narodów w Unii Europejskiej. Pomimo spędzania jednej trzeciej życia w pracy, nasza wiedza o funkcjonowaniu rynku pracy oraz nierównościach panujących w różnych sektorach jest wciąż ograniczona.
Wśród tych pracowników znajdują się osoby takie jak robotnicy fabryczni, ochroniarze na osiedlach, właściciele małych punktów gastronomicznych, przewodniczące związków zawodowych w hipermarketach czy kierownicy call center. Te niewidoczne dla wielu osoby, mimo licznych obietnic poprawy ich sytuacji, nie odczuwają zmian na swoją korzyść w systemie, którego są częścią. Jeden z uczestników opisywanych historii zauważył, że są oni jedynie małymi elementami większej machiny.
