Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i z nim pracować
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W społeczeństwie często panuje przekonanie, że osoby obdarzone wybitnymi umiejętnościami nie potrzebują dodatkowego wsparcia, ponieważ radzą sobie doskonale zarówno w szkole, jak i w dalszym życiu zawodowym. To jednak mylne podejście. Wszyscy zaangażowani w edukację, w tym nauczyciele, powinni zdawać sobie sprawę, że uczniowie o wysokim potencjale mają unikalne potrzeby i wymagają szczególnego podejścia edukacyjnego.
Autorka książki poświęca wiele uwagi zagadnieniu talentu. Dokładnie opisuje, jakie cechy pozwalają zidentyfikować osoby uzdolnione już na wczesnym etapie rozwoju i popiera swoje wnioski konkretnymi przykładami. Analizuje również potencjalne ryzyka rozwojowe, które mogą dotknąć dzieci o wyjątkowych zdolnościach, podkreślając, dlaczego pewna grupa z nich może napotykać wyzwania w procesie nauki. Książka oferuje różnorodne spojrzenia na edukację wyjątkowych uczniów, prezentując przykłady programów, które rozwijają ich kreatywność. Co więcej, autorka przedstawia sylwetkę idealnego nauczyciela dla takiego ucznia – jako osoby pełniącej rolę mentora, przewodnika i tłumacza, która potrafi odpowiednio wspierać swoich podopiecznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W społeczeństwie często panuje przekonanie, że osoby obdarzone wybitnymi umiejętnościami nie potrzebują dodatkowego wsparcia, ponieważ radzą sobie doskonale zarówno w szkole, jak i w dalszym życiu zawodowym. To jednak mylne podejście. Wszyscy zaangażowani w edukację, w tym nauczyciele, powinni zdawać sobie sprawę, że uczniowie o wysokim potencjale mają unikalne potrzeby i wymagają szczególnego podejścia edukacyjnego.
Autorka książki poświęca wiele uwagi zagadnieniu talentu. Dokładnie opisuje, jakie cechy pozwalają zidentyfikować osoby uzdolnione już na wczesnym etapie rozwoju i popiera swoje wnioski konkretnymi przykładami. Analizuje również potencjalne ryzyka rozwojowe, które mogą dotknąć dzieci o wyjątkowych zdolnościach, podkreślając, dlaczego pewna grupa z nich może napotykać wyzwania w procesie nauki. Książka oferuje różnorodne spojrzenia na edukację wyjątkowych uczniów, prezentując przykłady programów, które rozwijają ich kreatywność. Co więcej, autorka przedstawia sylwetkę idealnego nauczyciela dla takiego ucznia – jako osoby pełniącej rolę mentora, przewodnika i tłumacza, która potrafi odpowiednio wspierać swoich podopiecznych.
