Książka - Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Wiele projektów, które na pierwszy rzut oka wydają się skazane na sukces, często kończy się niepowodzeniem. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Może to być wynikiem niewłaściwego rozpoznania rzeczywistych potrzeb klientów lub skupiania się bardziej na aspektach technicznych niż na zrozumieniu wymagań użytkowników. Często problemy wynikają również z nieskutecznego zarządzania zespołem. Bywa, że projekt, który początkowo zapowiadał się obiecująco, pochłania mnóstwo zasobów – finansowych, czasowych czy energetycznych – zanim okazuje się, że bazował na opiniach, a nie na solidnych faktach. Jak zatem uniknąć tego rodzaju rozczarowań?

Książka ta oferuje odpowiedź poprzez zrozumienie i zastosowanie wzorców tworzenia wartości. Autor pokazuje, jak zebrane informacje mogą posłużyć do stworzenia propozycji, które bezpośrednio odpowiadają na potrzeby klientów. Omówione są tu techniki, które pomagają w zharmonizowaniu pracy zespołu, poprawiając nie tylko komunikację, ale i jakość wytwarzanej wartości. Znaczny nacisk położono na testowanie konceptów, co pozwala zarówno na ograniczenie ryzyka niepowodzenia, jak i realizację innowacyjnych pomysłów. Wszelkie te wyzwania stają się mniej skomplikowane, gdy korzystamy z właściwych narzędzi, które także zostały szczegółowo opisane w tej publikacji.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak wzory tworzenia wartości mogą zostać zastosowane w praktyce. Nauczysz się, jak w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności swojego zespołu oraz jak unikać niepotrzebnego marnowania zasobów na nietrafione pomysły. Autor wyjaśnia, jak opracowywać, testować i dostarczać to, czego rzeczywiście potrzebują klienci, oraz jak skutecznie posługiwać się odpowiednimi narzędziami podczas tworzenia propozycji wartości. Daj swoim klientom powód, by docenili to, co masz im do zaoferowania!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Wiele projektów, które na pierwszy rzut oka wydają się skazane na sukces, często kończy się niepowodzeniem. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Może to być wynikiem niewłaściwego rozpoznania rzeczywistych potrzeb klientów lub skupiania się bardziej na aspektach technicznych niż na zrozumieniu wymagań użytkowników. Często problemy wynikają również z nieskutecznego zarządzania zespołem. Bywa, że projekt, który początkowo zapowiadał się obiecująco, pochłania mnóstwo zasobów – finansowych, czasowych czy energetycznych – zanim okazuje się, że bazował na opiniach, a nie na solidnych faktach. Jak zatem uniknąć tego rodzaju rozczarowań?

Książka ta oferuje odpowiedź poprzez zrozumienie i zastosowanie wzorców tworzenia wartości. Autor pokazuje, jak zebrane informacje mogą posłużyć do stworzenia propozycji, które bezpośrednio odpowiadają na potrzeby klientów. Omówione są tu techniki, które pomagają w zharmonizowaniu pracy zespołu, poprawiając nie tylko komunikację, ale i jakość wytwarzanej wartości. Znaczny nacisk położono na testowanie konceptów, co pozwala zarówno na ograniczenie ryzyka niepowodzenia, jak i realizację innowacyjnych pomysłów. Wszelkie te wyzwania stają się mniej skomplikowane, gdy korzystamy z właściwych narzędzi, które także zostały szczegółowo opisane w tej publikacji.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak wzory tworzenia wartości mogą zostać zastosowane w praktyce. Nauczysz się, jak w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności swojego zespołu oraz jak unikać niepotrzebnego marnowania zasobów na nietrafione pomysły. Autor wyjaśnia, jak opracowywać, testować i dostarczać to, czego rzeczywiście potrzebują klienci, oraz jak skutecznie posługiwać się odpowiednimi narzędziami podczas tworzenia propozycji wartości. Daj swoim klientom powód, by docenili to, co masz im do zaoferowania!

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 312
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 190 × 240 mm
ID: 9788328385252

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info