Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trudności Dzieci w Posługiwaniu się Kodem Językowym. Metody Terapii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta zagłębia się w problematykę trudności dzieci w posługiwaniu się językiem, co często bywa identyfikowane jako przyczyna specyficznych trudności w uczeniu się. Temat ten zyskuje coraz większe zainteresowanie zarówno w kręgach naukowych, jak i praktycznych, a książka oferuje konkretne rozwiązania terapeutyczne dla osób zmagających się z podobnymi wyzwaniami. Ograniczenia w operowaniu językiem mogą znacząco wpływać na osiągnięcia szkolne dzieci, a co za tym idzie, na ich przyszłe sukcesy.
W części teoretycznej książka bada zmieniające się rozumienie specyficznych trudności w uczeniu się, skupiając się na problematyce związanej z przyswajaniem kodu językowego i wpływem różnorodnych czynników indywidualnych na przetwarzanie informacji. Również omawia, w jaki sposób niektóre z tych różnic mogą prowadzić do specyficznych trudności w środowisku szkolnym.
Praktyczna część książki zawiera różnorodne metody wspierające rozwijanie zdolności językowych u dzieci. Ćwiczenia skonstruowane są tak, by naturalnie wspierać rozwój umiejętności rozpoznawania elementów wypowiedzi i jej struktury bez konieczności świadomego uczenia się reguł gramatycznych. W tej części autorzy oraz autorki proponują również sposoby na wprowadzanie dzieci w świadomą refleksję nad językiem, co jest nieodzowne przy nauce gramatyki.
Prezentowane w książce metody są szczególnie polecane dla dzieci z trudnościami w komunikacji werbalnej, lecz mogą być korzystne dla wszystkich uczniów. Ich zastosowanie jest zgodne z założeniami psychologicznymi Jeana Piageta, co czyni je również pomocnymi w pracy z dziećmi o obniżonych możliwościach poznawczych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta zagłębia się w problematykę trudności dzieci w posługiwaniu się językiem, co często bywa identyfikowane jako przyczyna specyficznych trudności w uczeniu się. Temat ten zyskuje coraz większe zainteresowanie zarówno w kręgach naukowych, jak i praktycznych, a książka oferuje konkretne rozwiązania terapeutyczne dla osób zmagających się z podobnymi wyzwaniami. Ograniczenia w operowaniu językiem mogą znacząco wpływać na osiągnięcia szkolne dzieci, a co za tym idzie, na ich przyszłe sukcesy.
W części teoretycznej książka bada zmieniające się rozumienie specyficznych trudności w uczeniu się, skupiając się na problematyce związanej z przyswajaniem kodu językowego i wpływem różnorodnych czynników indywidualnych na przetwarzanie informacji. Również omawia, w jaki sposób niektóre z tych różnic mogą prowadzić do specyficznych trudności w środowisku szkolnym.
Praktyczna część książki zawiera różnorodne metody wspierające rozwijanie zdolności językowych u dzieci. Ćwiczenia skonstruowane są tak, by naturalnie wspierać rozwój umiejętności rozpoznawania elementów wypowiedzi i jej struktury bez konieczności świadomego uczenia się reguł gramatycznych. W tej części autorzy oraz autorki proponują również sposoby na wprowadzanie dzieci w świadomą refleksję nad językiem, co jest nieodzowne przy nauce gramatyki.
Prezentowane w książce metody są szczególnie polecane dla dzieci z trudnościami w komunikacji werbalnej, lecz mogą być korzystne dla wszystkich uczniów. Ich zastosowanie jest zgodne z założeniami psychologicznymi Jeana Piageta, co czyni je również pomocnymi w pracy z dziećmi o obniżonych możliwościach poznawczych.
