Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Topics in Applied Psycholinguistics
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Topics in Applied Psycholinguistics" pod redakcją Danuty Gabryś-Barker to kompendium artykułów naukowych skupiających się na procesach uczenia się i przyswajania języków obcych z punktu widzenia psycholingwistyki stosowanej. Prace zamieszczone w tej publikacji analizują różnorodne aspekty języka obcego, takie jak jego fonologia czy słownictwo, a także omawiają wpływ osobowości uczącego się oraz jego emocji na naukę języka. Kolejnym interesującym zagadnieniem jest rozwijanie współpracy w ramach klasy jako grupy uczącej się. Książka ta przyciąga uwagę nie tylko ze względu na tematykę, ale również z uwagi na zróżnicowane podejścia badawcze, które zostały zastosowane. Wśród nich znajdują się zarówno tradycyjne metody badawcze, jak i te bardziej innowacyjne. Jej treści są dedykowane studentom oraz przyszłym nauczycielom języka angielskiego jako obcego, jednak mogą być także cennym źródłem wiedzy dla badaczy eksplorujących obszary psycholingwistyki i psycholingwistyki stosowanej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Topics in Applied Psycholinguistics" pod redakcją Danuty Gabryś-Barker to kompendium artykułów naukowych skupiających się na procesach uczenia się i przyswajania języków obcych z punktu widzenia psycholingwistyki stosowanej. Prace zamieszczone w tej publikacji analizują różnorodne aspekty języka obcego, takie jak jego fonologia czy słownictwo, a także omawiają wpływ osobowości uczącego się oraz jego emocji na naukę języka. Kolejnym interesującym zagadnieniem jest rozwijanie współpracy w ramach klasy jako grupy uczącej się. Książka ta przyciąga uwagę nie tylko ze względu na tematykę, ale również z uwagi na zróżnicowane podejścia badawcze, które zostały zastosowane. Wśród nich znajdują się zarówno tradycyjne metody badawcze, jak i te bardziej innowacyjne. Jej treści są dedykowane studentom oraz przyszłym nauczycielom języka angielskiego jako obcego, jednak mogą być także cennym źródłem wiedzy dla badaczy eksplorujących obszary psycholingwistyki i psycholingwistyki stosowanej.
