Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia zajęciowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten szczegółowo opisuje obszary pracy i umiejętności, które powinien posiadać terapeuta zajęciowy, aby skutecznie dostosowywać zajęcia oraz otoczenie do indywidualnych potrzeb osób, którym pomaga. Dzięki temu, każdy ma szansę na udział w istotnych dla siebie aktywnościach, co przeciwdziała dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Książka przedstawia teoretyczne podstawy terapii zajęciowej, a także różnorodne, artystyczne metody, które terapeuci wykorzystują w praktyce. Przystępnie wyjaśnia, jak dostosować działania do konkretnego pacjenta, uwzględniając zdiagnozowane schorzenie czy wiek, oferując też przykłady z życia wzięte. Na zakończenie każdego rozdziału znajdują się pytania, które pomagają utrwalić nowo zdobytą wiedzę. Publikacja ta uwzględnia europejskie standardy pracy terapeuty zajęciowego i jest dedykowana studentom terapii zajęciowej oraz fizjoterapii. Może być również cennym źródłem wiedzy dla psychologów, pedagogów oraz asystentów osób z niepełnosprawnościami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten szczegółowo opisuje obszary pracy i umiejętności, które powinien posiadać terapeuta zajęciowy, aby skutecznie dostosowywać zajęcia oraz otoczenie do indywidualnych potrzeb osób, którym pomaga. Dzięki temu, każdy ma szansę na udział w istotnych dla siebie aktywnościach, co przeciwdziała dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Książka przedstawia teoretyczne podstawy terapii zajęciowej, a także różnorodne, artystyczne metody, które terapeuci wykorzystują w praktyce. Przystępnie wyjaśnia, jak dostosować działania do konkretnego pacjenta, uwzględniając zdiagnozowane schorzenie czy wiek, oferując też przykłady z życia wzięte. Na zakończenie każdego rozdziału znajdują się pytania, które pomagają utrwalić nowo zdobytą wiedzę. Publikacja ta uwzględnia europejskie standardy pracy terapeuty zajęciowego i jest dedykowana studentom terapii zajęciowej oraz fizjoterapii. Może być również cennym źródłem wiedzy dla psychologów, pedagogów oraz asystentów osób z niepełnosprawnościami.
