Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia ręki od A do Z Grafomotoryczne ulice
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program „Terapia ręki od A do Z” został stworzony, aby pomóc dzieciom w przezwyciężeniu trudności związanych z pisaniem ręcznym oraz przygotować najmłodszych do zdobycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców, nauczycieli i wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, które borykają się z problemami grafomotorycznymi. Może również służyć jako zestaw ćwiczeń przygotowawczych przed rozpoczęciem nauki pisania.
Druga część zestawu, „Grafomotoryczne ulice”, zawiera 19 kart stworzonych jako uzupełnienie codziennych ćwiczeń grafomotorycznych, zarówno w domu, jak i w szkole. Łączy naukę pisania z zabawą, dzięki czemu dzieci mogą rozwijać swoje umiejętności w atrakcyjny sposób. Plansze można umieścić na różnych powierzchniach, takich jak podłoga, biurko, ławka szkolna czy ściana, co pozwala na różnorodność w realizacji ćwiczeń. Podczas zabawy dzieci mogą prowadzić palec po zaproponowanych ścieżkach lub używać przedmiotów takich jak piłki, samochodziki czy kredki, co wspomaga ich rozwój manualny.
Takie ćwiczenia pomagają dzieciom zyskać lepszą kontrolę nad ruchem przedramienia oraz wypracować właściwy chwyt pisarski, co jest kluczowe dla dokładności i estetyki pisania. Dodatkowo, regularna praktyka wspiera rozwój automatyzmu w pisaniu, koordynację wzrokowo-ruchową oraz zdolność skupienia wzroku na poruszających się obiektach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program „Terapia ręki od A do Z” został stworzony, aby pomóc dzieciom w przezwyciężeniu trudności związanych z pisaniem ręcznym oraz przygotować najmłodszych do zdobycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców, nauczycieli i wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, które borykają się z problemami grafomotorycznymi. Może również służyć jako zestaw ćwiczeń przygotowawczych przed rozpoczęciem nauki pisania.
Druga część zestawu, „Grafomotoryczne ulice”, zawiera 19 kart stworzonych jako uzupełnienie codziennych ćwiczeń grafomotorycznych, zarówno w domu, jak i w szkole. Łączy naukę pisania z zabawą, dzięki czemu dzieci mogą rozwijać swoje umiejętności w atrakcyjny sposób. Plansze można umieścić na różnych powierzchniach, takich jak podłoga, biurko, ławka szkolna czy ściana, co pozwala na różnorodność w realizacji ćwiczeń. Podczas zabawy dzieci mogą prowadzić palec po zaproponowanych ścieżkach lub używać przedmiotów takich jak piłki, samochodziki czy kredki, co wspomaga ich rozwój manualny.
Takie ćwiczenia pomagają dzieciom zyskać lepszą kontrolę nad ruchem przedramienia oraz wypracować właściwy chwyt pisarski, co jest kluczowe dla dokładności i estetyki pisania. Dodatkowo, regularna praktyka wspiera rozwój automatyzmu w pisaniu, koordynację wzrokowo-ruchową oraz zdolność skupienia wzroku na poruszających się obiektach.
