Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia poznawczo-behawioralna dla dzieci...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dzieci i młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często borykają się z wyzwaniem, jakim jest spontaniczne wyrażanie emocji, szczególnie takich jak sympatia czy miłość. Niekiedy nie są świadome, że ich bliscy oczekują czułości i uwagi. Jeszcze bardziej skomplikowane bywa dla nich wyrażanie sympatii wobec nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów czy znajomych rodziny. Tony Attwood oraz Michelle Garnett, uznani eksperci w dziedzinie autyzmu, opracowali innowacyjny program terapii poznawczo-behawioralnej. Ich metoda umożliwia dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu naukę rozpoznawania oraz wyrażania uczuć, co przynosi korzyści zarówno im, jak i ich najbliższym. Publikacja ta zawiera zestaw ćwiczeń, które uczą, jak interpretować emocje poprzez obserwację zachowań, gestów i wypowiedzi, a także jak dobierać odpowiednie reakcje. Program ten stanowi doskonałe narzędzie dla nauczycieli, psychologów i terapeutów, którzy mogą go stosować w pracy indywidualnej lub z małymi grupami do sześciu osób.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dzieci i młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często borykają się z wyzwaniem, jakim jest spontaniczne wyrażanie emocji, szczególnie takich jak sympatia czy miłość. Niekiedy nie są świadome, że ich bliscy oczekują czułości i uwagi. Jeszcze bardziej skomplikowane bywa dla nich wyrażanie sympatii wobec nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów czy znajomych rodziny. Tony Attwood oraz Michelle Garnett, uznani eksperci w dziedzinie autyzmu, opracowali innowacyjny program terapii poznawczo-behawioralnej. Ich metoda umożliwia dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu naukę rozpoznawania oraz wyrażania uczuć, co przynosi korzyści zarówno im, jak i ich najbliższym. Publikacja ta zawiera zestaw ćwiczeń, które uczą, jak interpretować emocje poprzez obserwację zachowań, gestów i wypowiedzi, a także jak dobierać odpowiednie reakcje. Program ten stanowi doskonałe narzędzie dla nauczycieli, psychologów i terapeutów, którzy mogą go stosować w pracy indywidualnej lub z małymi grupami do sześciu osób.
