Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia akceptacji i zaangażowania zaburzeń lękowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompleksowy przewodnik, który poleca Stephen C. Hayes, pokazuje, jak krok po kroku zastosować terapię akceptacji i zaangażowania (ACT) do leczenia zaburzeń lękowych. ACT, będąca częścią trzeciej fali terapii poznawczo-behawioralnych, integruje elementy tradycyjnych metod behawioralnych i poznawczo-behawioralnych (CBT) z nowościami opartymi na badaniach Stevena C. Hayesa, skupiając się na psychologicznej uważności, akceptacji oraz wartościach. George H. Eifert i John P. Forsyth stworzyli pierwszy tego typu podręcznik, który przekłada teoretyczne podstawy ACT na praktyczne techniki terapeutyczne w kontekście leczenia zaburzeń lękowych.
Autorzy wyjaśniają szczegółowo, jak w praktyce odejść od prób kontrolowania swoich stanów wewnętrznych, by skoncentrować się na wartościach i celach życiowych. Czerpiąc z licznych przykładów klinicznych oraz najnowszych badań, ilustrują, w jaki sposób włączyć ACT do procesu terapeutycznego osób z zaburzeniami lękowymi. Książka ta stanowi cenne źródło wiedzy praktycznej dla psychologów, terapeutów, wykładowców i studentów, niezależnie od poziomu doświadczenia zawodowego. Choć szczególną uwagę poświęcono problemom związanym z zaburzeniami lękowymi, omawiane koncepcje ACT mogą również być użyteczne w pracy z innymi trudnościami klinicznymi.
George H. Eifert jest profesorem i dyrektorem Wydziału Psychologii na Chapman University w Kalifornii, a także członkiem Behavior Therapy and Research Society, z dorobkiem przekraczającym 100 publikacji dotyczących zaburzeń lękowych. Z kolei John P. Forsyth, związany z University at Albany, kieruje Programem Badań nad Zaburzeniami Lękowymi i od prawie dwóch dekad specjalizuje się w terapii ACT, będąc też członkiem redakcji kluczowych czasopism w dziedzinie psychologii klinicznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompleksowy przewodnik, który poleca Stephen C. Hayes, pokazuje, jak krok po kroku zastosować terapię akceptacji i zaangażowania (ACT) do leczenia zaburzeń lękowych. ACT, będąca częścią trzeciej fali terapii poznawczo-behawioralnych, integruje elementy tradycyjnych metod behawioralnych i poznawczo-behawioralnych (CBT) z nowościami opartymi na badaniach Stevena C. Hayesa, skupiając się na psychologicznej uważności, akceptacji oraz wartościach. George H. Eifert i John P. Forsyth stworzyli pierwszy tego typu podręcznik, który przekłada teoretyczne podstawy ACT na praktyczne techniki terapeutyczne w kontekście leczenia zaburzeń lękowych.
Autorzy wyjaśniają szczegółowo, jak w praktyce odejść od prób kontrolowania swoich stanów wewnętrznych, by skoncentrować się na wartościach i celach życiowych. Czerpiąc z licznych przykładów klinicznych oraz najnowszych badań, ilustrują, w jaki sposób włączyć ACT do procesu terapeutycznego osób z zaburzeniami lękowymi. Książka ta stanowi cenne źródło wiedzy praktycznej dla psychologów, terapeutów, wykładowców i studentów, niezależnie od poziomu doświadczenia zawodowego. Choć szczególną uwagę poświęcono problemom związanym z zaburzeniami lękowymi, omawiane koncepcje ACT mogą również być użyteczne w pracy z innymi trudnościami klinicznymi.
George H. Eifert jest profesorem i dyrektorem Wydziału Psychologii na Chapman University w Kalifornii, a także członkiem Behavior Therapy and Research Society, z dorobkiem przekraczającym 100 publikacji dotyczących zaburzeń lękowych. Z kolei John P. Forsyth, związany z University at Albany, kieruje Programem Badań nad Zaburzeniami Lękowymi i od prawie dwóch dekad specjalizuje się w terapii ACT, będąc też członkiem redakcji kluczowych czasopism w dziedzinie psychologii klinicznej.
