Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teoretyczne i praktyczne aspekty edukacji plastycznej w Polsce w XX i XXI wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Omawianie książek poświęconych edukacji plastycznej jest rzadko spotykane na rynku wydawniczym, dlatego z wielkim zainteresowaniem podjąłem się recenzji dzieła autorstwa dr hab. Janiny Florczykiewicz. Książka ta eksploruje tematy związane z czynnikami wpływającymi na kształtowanie koncepcji edukacji plastycznej w Polsce w okresie powojennym, skupiając się na znaczeniu, jakie mają działania artystyczne w kontekście edukacyjnym.
Zdaniem prof. dr hab. Eugeniusza Józefowskiego, książka ta stanowi wartościowy wkład w dyskusję na temat roli sztuki w procesie kształcenia, dostarczając inspiracji i pogłębiając zrozumienie zjawisk wpływających na rozwój edukacji plastycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Omawianie książek poświęconych edukacji plastycznej jest rzadko spotykane na rynku wydawniczym, dlatego z wielkim zainteresowaniem podjąłem się recenzji dzieła autorstwa dr hab. Janiny Florczykiewicz. Książka ta eksploruje tematy związane z czynnikami wpływającymi na kształtowanie koncepcji edukacji plastycznej w Polsce w okresie powojennym, skupiając się na znaczeniu, jakie mają działania artystyczne w kontekście edukacyjnym.
Zdaniem prof. dr hab. Eugeniusza Józefowskiego, książka ta stanowi wartościowy wkład w dyskusję na temat roli sztuki w procesie kształcenia, dostarczając inspiracji i pogłębiając zrozumienie zjawisk wpływających na rozwój edukacji plastycznej.
