Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Technopaideia. Zaawansowane technologie w edukacji humanistycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
*Technopaideia. Zaawansowane technologie w edukacji humanistycznej* omawia wpływ technologii na kształcenie humanistyczne, podkreślając znaczenie integracji teorii z praktyką. Skupia się na rozwijaniu nowych umiejętności, które są niezbędne w obliczu współczesnych technologicznych wyzwań i transformacji w sposobach postrzegania rzeczywistości. Książka wpisuje się w debatę nad nowoczesnymi metodami edukacji, które promują podejście oparte na eksperymentach, kreatywności i innowacyjności oraz poznawanie świata przez bezpośrednią interakcję z przedmiotami.
Mimo iż temat technologizacji społeczeństwa oraz edukacji medialnej jest głeboko analizowany, książka jednocześnie z porusza tematy egzystencjalne i etyczne. Omawia również wartości aksjologiczne i inne szeroko pojęte wartości humanistyczne, tworząc kompleksową refleksję nad współczesną edukacją. Tak zauważa w swojej recenzji dr hab. Dorota Michułka, prof. UWr.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
*Technopaideia. Zaawansowane technologie w edukacji humanistycznej* omawia wpływ technologii na kształcenie humanistyczne, podkreślając znaczenie integracji teorii z praktyką. Skupia się na rozwijaniu nowych umiejętności, które są niezbędne w obliczu współczesnych technologicznych wyzwań i transformacji w sposobach postrzegania rzeczywistości. Książka wpisuje się w debatę nad nowoczesnymi metodami edukacji, które promują podejście oparte na eksperymentach, kreatywności i innowacyjności oraz poznawanie świata przez bezpośrednią interakcję z przedmiotami.
Mimo iż temat technologizacji społeczeństwa oraz edukacji medialnej jest głeboko analizowany, książka jednocześnie z porusza tematy egzystencjalne i etyczne. Omawia również wartości aksjologiczne i inne szeroko pojęte wartości humanistyczne, tworząc kompleksową refleksję nad współczesną edukacją. Tak zauważa w swojej recenzji dr hab. Dorota Michułka, prof. UWr.
