Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tak! Jestem przyjacielem Jezusa? Przewodnik metodyczny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przewodnik metodyczny do podręcznika "Tak! Jestem przyjacielem Jezusa" jest stworzony specjalnie do nauczania religii dzieci w wieku pięciu lat, w oparciu o program nauczania AZ-0-01/20 z dnia 28 stycznia 2020 roku. Katecheza dla pięciolatków koncentruje się na świadomym poznawaniu postaci Jezusa oraz budowaniu osobistej relacji z Nim w duchu przyjaźni. Publikacja oferuje różnorodne formy pracy z dziećmi, takie jak zabawy, aktywizujące zadania, opowiadania oraz piosenki z gestami, które angażują najmłodszych uczestników. Szczególnie interesującą propozycją jest tzw. formuła dywanika, która pozwala na zmianę miejsca podczas zajęć, wspierając tym samym naturalną potrzebę ruchu u dzieci. Ta metoda ułatwia kontakt między katechetą a dziećmi, i jest niezwykle przydatna, zwłaszcza w przypadku dzieci z większą potrzebą aktywności fizycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przewodnik metodyczny do podręcznika "Tak! Jestem przyjacielem Jezusa" jest stworzony specjalnie do nauczania religii dzieci w wieku pięciu lat, w oparciu o program nauczania AZ-0-01/20 z dnia 28 stycznia 2020 roku. Katecheza dla pięciolatków koncentruje się na świadomym poznawaniu postaci Jezusa oraz budowaniu osobistej relacji z Nim w duchu przyjaźni. Publikacja oferuje różnorodne formy pracy z dziećmi, takie jak zabawy, aktywizujące zadania, opowiadania oraz piosenki z gestami, które angażują najmłodszych uczestników. Szczególnie interesującą propozycją jest tzw. formuła dywanika, która pozwala na zmianę miejsca podczas zajęć, wspierając tym samym naturalną potrzebę ruchu u dzieci. Ta metoda ułatwia kontakt między katechetą a dziećmi, i jest niezwykle przydatna, zwłaszcza w przypadku dzieci z większą potrzebą aktywności fizycznej.
