Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tworzenie gier klasy AAA za pomocą Unreal Engine 4 wymaga zanimowania się w proces, który rozpoczyna się od nadpisania istniejących klas UE4 i dodawania prostych funkcji w C++. Proces ten zaczyna się od stworzenia podstawowej strzelanki, ale to dopiero początek przygody. Kolejnym krokiem jest rozwinięcie postaci gracza, w tym jej ruchów, zmiany broni i interakcji z otoczeniem. Rozbudowanie interfejsu użytkownika umożliwia zapisywanie i ładowanie gry, a także płynne przejścia pomiędzy różnymi poziomami gry.
Twórcy poznają zaawansowane techniki, takie jak Volumetric Lightmaps i Atmospheric Fog, które pozwalają tworzyć zapierające dech w piersiach efekty wizualne. Sztuczna inteligencja przeciwników oraz symulacje fizyczne pocisków stanowią kolejny element tej zaawansowanej układanki. W książce omówione są również techniki przygotowywania przerywników filmowych, które podnoszą jakość narracji i profesjonalizm produkcji.
Dodatkowo, książka prowadzi przez proces tworzenia wersji VR i AR, razem z przenoszeniem projektów z edytora do rzeczywistości. Dzięki integracji z ARKit i ARCore, czytelnik nauczy się, jak wprowadzać rozszerzoną rzeczywistość do swoich projektów. Kończąc lekturę, każdy będzie miał solidną wiedzę na temat funkcjonalności UE4, co umożliwia realizację własnej, wymarzonej gry w wersji Unreal Engine 4.18+.
Podjęcie tej lektury pozwala na zdobycie szerokiego zakresu umiejętności: od podstaw projektowania gier bitewnych, poprzez zarządzanie interfejsem użytkownika, kończąc na zaawansowanych efektach wizualnych oraz implementacji dźwięku i animacji. Niezależnie, czy celem jest stworzenie gry mobilnej czy bardziej złożonego projektu dla PC, książka ta dostarcza niezbędnej wiedzy i narzędzi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tworzenie gier klasy AAA za pomocą Unreal Engine 4 wymaga zanimowania się w proces, który rozpoczyna się od nadpisania istniejących klas UE4 i dodawania prostych funkcji w C++. Proces ten zaczyna się od stworzenia podstawowej strzelanki, ale to dopiero początek przygody. Kolejnym krokiem jest rozwinięcie postaci gracza, w tym jej ruchów, zmiany broni i interakcji z otoczeniem. Rozbudowanie interfejsu użytkownika umożliwia zapisywanie i ładowanie gry, a także płynne przejścia pomiędzy różnymi poziomami gry.
Twórcy poznają zaawansowane techniki, takie jak Volumetric Lightmaps i Atmospheric Fog, które pozwalają tworzyć zapierające dech w piersiach efekty wizualne. Sztuczna inteligencja przeciwników oraz symulacje fizyczne pocisków stanowią kolejny element tej zaawansowanej układanki. W książce omówione są również techniki przygotowywania przerywników filmowych, które podnoszą jakość narracji i profesjonalizm produkcji.
Dodatkowo, książka prowadzi przez proces tworzenia wersji VR i AR, razem z przenoszeniem projektów z edytora do rzeczywistości. Dzięki integracji z ARKit i ARCore, czytelnik nauczy się, jak wprowadzać rozszerzoną rzeczywistość do swoich projektów. Kończąc lekturę, każdy będzie miał solidną wiedzę na temat funkcjonalności UE4, co umożliwia realizację własnej, wymarzonej gry w wersji Unreal Engine 4.18+.
Podjęcie tej lektury pozwala na zdobycie szerokiego zakresu umiejętności: od podstaw projektowania gier bitewnych, poprzez zarządzanie interfejsem użytkownika, kończąc na zaawansowanych efektach wizualnych oraz implementacji dźwięku i animacji. Niezależnie, czy celem jest stworzenie gry mobilnej czy bardziej złożonego projektu dla PC, książka ta dostarcza niezbędnej wiedzy i narzędzi.
