Książka - Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Tworzenie gier klasy AAA za pomocą Unreal Engine 4 wymaga zanimowania się w proces, który rozpoczyna się od nadpisania istniejących klas UE4 i dodawania prostych funkcji w C++. Proces ten zaczyna się od stworzenia podstawowej strzelanki, ale to dopiero początek przygody. Kolejnym krokiem jest rozwinięcie postaci gracza, w tym jej ruchów, zmiany broni i interakcji z otoczeniem. Rozbudowanie interfejsu użytkownika umożliwia zapisywanie i ładowanie gry, a także płynne przejścia pomiędzy różnymi poziomami gry.

Twórcy poznają zaawansowane techniki, takie jak Volumetric Lightmaps i Atmospheric Fog, które pozwalają tworzyć zapierające dech w piersiach efekty wizualne. Sztuczna inteligencja przeciwników oraz symulacje fizyczne pocisków stanowią kolejny element tej zaawansowanej układanki. W książce omówione są również techniki przygotowywania przerywników filmowych, które podnoszą jakość narracji i profesjonalizm produkcji.

Dodatkowo, książka prowadzi przez proces tworzenia wersji VR i AR, razem z przenoszeniem projektów z edytora do rzeczywistości. Dzięki integracji z ARKit i ARCore, czytelnik nauczy się, jak wprowadzać rozszerzoną rzeczywistość do swoich projektów. Kończąc lekturę, każdy będzie miał solidną wiedzę na temat funkcjonalności UE4, co umożliwia realizację własnej, wymarzonej gry w wersji Unreal Engine 4.18+.

Podjęcie tej lektury pozwala na zdobycie szerokiego zakresu umiejętności: od podstaw projektowania gier bitewnych, poprzez zarządzanie interfejsem użytkownika, kończąc na zaawansowanych efektach wizualnych oraz implementacji dźwięku i animacji. Niezależnie, czy celem jest stworzenie gry mobilnej czy bardziej złożonego projektu dla PC, książka ta dostarcza niezbędnej wiedzy i narzędzi.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Tworzenie gier klasy AAA za pomocą Unreal Engine 4 wymaga zanimowania się w proces, który rozpoczyna się od nadpisania istniejących klas UE4 i dodawania prostych funkcji w C++. Proces ten zaczyna się od stworzenia podstawowej strzelanki, ale to dopiero początek przygody. Kolejnym krokiem jest rozwinięcie postaci gracza, w tym jej ruchów, zmiany broni i interakcji z otoczeniem. Rozbudowanie interfejsu użytkownika umożliwia zapisywanie i ładowanie gry, a także płynne przejścia pomiędzy różnymi poziomami gry.

Twórcy poznają zaawansowane techniki, takie jak Volumetric Lightmaps i Atmospheric Fog, które pozwalają tworzyć zapierające dech w piersiach efekty wizualne. Sztuczna inteligencja przeciwników oraz symulacje fizyczne pocisków stanowią kolejny element tej zaawansowanej układanki. W książce omówione są również techniki przygotowywania przerywników filmowych, które podnoszą jakość narracji i profesjonalizm produkcji.

Dodatkowo, książka prowadzi przez proces tworzenia wersji VR i AR, razem z przenoszeniem projektów z edytora do rzeczywistości. Dzięki integracji z ARKit i ARCore, czytelnik nauczy się, jak wprowadzać rozszerzoną rzeczywistość do swoich projektów. Kończąc lekturę, każdy będzie miał solidną wiedzę na temat funkcjonalności UE4, co umożliwia realizację własnej, wymarzonej gry w wersji Unreal Engine 4.18+.

Podjęcie tej lektury pozwala na zdobycie szerokiego zakresu umiejętności: od podstaw projektowania gier bitewnych, poprzez zarządzanie interfejsem użytkownika, kończąc na zaawansowanych efektach wizualnych oraz implementacji dźwięku i animacji. Niezależnie, czy celem jest stworzenie gry mobilnej czy bardziej złożonego projektu dla PC, książka ta dostarcza niezbędnej wiedzy i narzędzi.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 350
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 170 × 230 mm
ID: 9788375413670
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

APN Promise , Domaniewska 44a, 02-672 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 23 355 16 00

Inne książki: Matt Edmonds

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info