Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tajemnica bezimiennej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka, założona w 2004 roku, od początku swojego istnienia działa z misją prowadzenia bezpłatnej szkoły podstawowej dla dzieci mających specjalne potrzeby edukacyjne. Jej celem jest także wszechstronne wsparcie rozwoju tych dzieci. Fundacja realizuje te założenia poprzez indywidualizację metod nauczania oraz optymalizację działań terapeutyczno-kompensacyjnych. Z biegiem lat w prowadzonej przez Fundację szkole wzrasta liczba uczniów z autyzmem, co wynika z rosnącego zapotrzebowania społecznego. W 2017 roku, wykorzystując wcześniejsze doświadczenia zdobyte w pracy z dziećmi o specyficznych potrzebach, Fundacja zdecydowała się na rozszerzenie swojej działalności edukacyjnej. Celem tego działania jest wsparcie szerokiego grona nauczycieli pracujących z dziećmi ze spektrum autyzmu, którzy nie posiadają wystarczających zasobów merytorycznych. Fundacja pragnie dzielić się swoim doświadczeniem, organizując zarówno kursy stacjonarne, jak i szkolenia online, aby jeszcze skuteczniej wspierać potrzebujących pomocy pedagogów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka, założona w 2004 roku, od początku swojego istnienia działa z misją prowadzenia bezpłatnej szkoły podstawowej dla dzieci mających specjalne potrzeby edukacyjne. Jej celem jest także wszechstronne wsparcie rozwoju tych dzieci. Fundacja realizuje te założenia poprzez indywidualizację metod nauczania oraz optymalizację działań terapeutyczno-kompensacyjnych. Z biegiem lat w prowadzonej przez Fundację szkole wzrasta liczba uczniów z autyzmem, co wynika z rosnącego zapotrzebowania społecznego. W 2017 roku, wykorzystując wcześniejsze doświadczenia zdobyte w pracy z dziećmi o specyficznych potrzebach, Fundacja zdecydowała się na rozszerzenie swojej działalności edukacyjnej. Celem tego działania jest wsparcie szerokiego grona nauczycieli pracujących z dziećmi ze spektrum autyzmu, którzy nie posiadają wystarczających zasobów merytorycznych. Fundacja pragnie dzielić się swoim doświadczeniem, organizując zarówno kursy stacjonarne, jak i szkolenia online, aby jeszcze skuteczniej wspierać potrzebujących pomocy pedagogów.
