Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sztuka dla biznesu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta bada innowacyjny obszar tematyczny, koncentrując się na interakcjach między sztuką a biznesem, z perspektywy specjalistów z różnych dziedzin. Książka ta oferuje szeroką analizę tego, co sztuka może wnieść do praktyki zarządzania, budowania przewagi konkurencyjnej czy rozwoju firmy. Jej celem jest nie tylko przedstawienie sztuki jako źródła inspiracji dla biznesu, ale także zaprezentowanie narzędzi, które umożliwią wykorzystanie jej potencjału do rozwiązywania konkretnych problemów.
Dedykowana jest badaczom zajmującym się interakcjami między sztuką a biznesem, uczestnikom studiów podyplomowych oraz menedżerom, przedsiębiorcom, specjalistom HR i osobom związanym z marketingiem. Agnieszka Wojtczuk-Turek, redaktor naukowa publikacji, podkreśla w swoim wstępie, że sztuka oddziałuje nie tylko na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale także łączy się z rzeczywistością. Dzięki swoim niekonwencjonalnym środkom wyrazu i wyjątkowym narzędziom twórczym, sztuka może inspirować oraz oferować przestrzeń dla nowych pomysłów i rozwiązań problemów.
Książka zawiera różnorodne studia przypadków, które ilustrują możliwości wykorzystania kreatywności, a także różnią się świeżością spojrzenia i interpretacji. Omawiane są tematy takie jak partnerstwo kreatywne, odpowiedzialność społeczna biznesu, wpływ designu na emocje klientów w kontekście Experience Economy oraz inne innowacyjne kwestie. Publikacja zainteresuje badaczy zajmujących się zarządzaniem w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań oraz przywództwem. Stanowi ona również wartościową literaturę uzupełniającą dla studentów różnych stopni akademickich, w tym doktorantów, którzy zgłębiają ekonomiczne i zarządcze aspekty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta bada innowacyjny obszar tematyczny, koncentrując się na interakcjach między sztuką a biznesem, z perspektywy specjalistów z różnych dziedzin. Książka ta oferuje szeroką analizę tego, co sztuka może wnieść do praktyki zarządzania, budowania przewagi konkurencyjnej czy rozwoju firmy. Jej celem jest nie tylko przedstawienie sztuki jako źródła inspiracji dla biznesu, ale także zaprezentowanie narzędzi, które umożliwią wykorzystanie jej potencjału do rozwiązywania konkretnych problemów.
Dedykowana jest badaczom zajmującym się interakcjami między sztuką a biznesem, uczestnikom studiów podyplomowych oraz menedżerom, przedsiębiorcom, specjalistom HR i osobom związanym z marketingiem. Agnieszka Wojtczuk-Turek, redaktor naukowa publikacji, podkreśla w swoim wstępie, że sztuka oddziałuje nie tylko na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale także łączy się z rzeczywistością. Dzięki swoim niekonwencjonalnym środkom wyrazu i wyjątkowym narzędziom twórczym, sztuka może inspirować oraz oferować przestrzeń dla nowych pomysłów i rozwiązań problemów.
Książka zawiera różnorodne studia przypadków, które ilustrują możliwości wykorzystania kreatywności, a także różnią się świeżością spojrzenia i interpretacji. Omawiane są tematy takie jak partnerstwo kreatywne, odpowiedzialność społeczna biznesu, wpływ designu na emocje klientów w kontekście Experience Economy oraz inne innowacyjne kwestie. Publikacja zainteresuje badaczy zajmujących się zarządzaniem w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań oraz przywództwem. Stanowi ona również wartościową literaturę uzupełniającą dla studentów różnych stopni akademickich, w tym doktorantów, którzy zgłębiają ekonomiczne i zarządcze aspekty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk
