Książka - Sztuka dla biznesu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Publikacja ta bada innowacyjny obszar tematyczny, koncentrując się na interakcjach między sztuką a biznesem, z perspektywy specjalistów z różnych dziedzin. Książka ta oferuje szeroką analizę tego, co sztuka może wnieść do praktyki zarządzania, budowania przewagi konkurencyjnej czy rozwoju firmy. Jej celem jest nie tylko przedstawienie sztuki jako źródła inspiracji dla biznesu, ale także zaprezentowanie narzędzi, które umożliwią wykorzystanie jej potencjału do rozwiązywania konkretnych problemów.

Dedykowana jest badaczom zajmującym się interakcjami między sztuką a biznesem, uczestnikom studiów podyplomowych oraz menedżerom, przedsiębiorcom, specjalistom HR i osobom związanym z marketingiem. Agnieszka Wojtczuk-Turek, redaktor naukowa publikacji, podkreśla w swoim wstępie, że sztuka oddziałuje nie tylko na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale także łączy się z rzeczywistością. Dzięki swoim niekonwencjonalnym środkom wyrazu i wyjątkowym narzędziom twórczym, sztuka może inspirować oraz oferować przestrzeń dla nowych pomysłów i rozwiązań problemów.

Książka zawiera różnorodne studia przypadków, które ilustrują możliwości wykorzystania kreatywności, a także różnią się świeżością spojrzenia i interpretacji. Omawiane są tematy takie jak partnerstwo kreatywne, odpowiedzialność społeczna biznesu, wpływ designu na emocje klientów w kontekście Experience Economy oraz inne innowacyjne kwestie. Publikacja zainteresuje badaczy zajmujących się zarządzaniem w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań oraz przywództwem. Stanowi ona również wartościową literaturę uzupełniającą dla studentów różnych stopni akademickich, w tym doktorantów, którzy zgłębiają ekonomiczne i zarządcze aspekty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Publikacja ta bada innowacyjny obszar tematyczny, koncentrując się na interakcjach między sztuką a biznesem, z perspektywy specjalistów z różnych dziedzin. Książka ta oferuje szeroką analizę tego, co sztuka może wnieść do praktyki zarządzania, budowania przewagi konkurencyjnej czy rozwoju firmy. Jej celem jest nie tylko przedstawienie sztuki jako źródła inspiracji dla biznesu, ale także zaprezentowanie narzędzi, które umożliwią wykorzystanie jej potencjału do rozwiązywania konkretnych problemów.

Dedykowana jest badaczom zajmującym się interakcjami między sztuką a biznesem, uczestnikom studiów podyplomowych oraz menedżerom, przedsiębiorcom, specjalistom HR i osobom związanym z marketingiem. Agnieszka Wojtczuk-Turek, redaktor naukowa publikacji, podkreśla w swoim wstępie, że sztuka oddziałuje nie tylko na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale także łączy się z rzeczywistością. Dzięki swoim niekonwencjonalnym środkom wyrazu i wyjątkowym narzędziom twórczym, sztuka może inspirować oraz oferować przestrzeń dla nowych pomysłów i rozwiązań problemów.

Książka zawiera różnorodne studia przypadków, które ilustrują możliwości wykorzystania kreatywności, a także różnią się świeżością spojrzenia i interpretacji. Omawiane są tematy takie jak partnerstwo kreatywne, odpowiedzialność społeczna biznesu, wpływ designu na emocje klientów w kontekście Experience Economy oraz inne innowacyjne kwestie. Publikacja zainteresuje badaczy zajmujących się zarządzaniem w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań oraz przywództwem. Stanowi ona również wartościową literaturę uzupełniającą dla studentów różnych stopni akademickich, w tym doktorantów, którzy zgłębiają ekonomiczne i zarządcze aspekty kultury. Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 89.87 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 314
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 170 × 240 mm
ID: 9788301208219

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info