Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkolny system przeciwdziałania przemocy rówien.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, którą stworzyli Jim Larson oraz Andrzej Kołodziejczyk, to cenne źródło wiedzy na temat przemocy szkolnej. Jim Larson, mający w dorobku publikacje takie jak "Najpierw pomyśl" i "Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem", ze swoimi pracami zdobył uznanie także w Polsce dzięki wydawnictwu Fraszka Edukacyjna. Jego doświadczenie obejmuje warsztaty prowadzone dla nauczycieli w naszym kraju, co zaowocowało stworzeniem programu szkoleniowego skierowanego do polskich pedagogów, opisanego szczegółowo w tej książce.
Z kolei Andrzej Kołodziejczyk, uznany socjolog oraz trener-superwizor Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, znany jest z pracy nad programem "Spójrz inaczej". Jego bogate doświadczenie obejmuje prowadzenie licznych warsztatów i szkoleń dotyczących zagadnień agresji, przemocy, a także motywowania do zmiany zachowań i pracy w zespołach interdyscyplinarnych.
Książka ta podkreśla, że dręczyciele szkolni często działają z premedytacją, dążąc do uzyskania dominacji nad słabszymi rówieśnikami oraz zyskania akceptacji grupy. Tego typu zachowania mają poważne konsekwencje dla relacji w społeczności uczniowskiej i ich dalszego życia dorosłego, obejmując zarówno ofiary, jak i sprawców.
Publikacja stanowi przydatne narzędzie dla nauczycieli zmagających się z problemem szkolnej przemocy. Oferuje konkretne scenariusze zajęć do realizacji z uczniami oraz szczegółowy plan działania, jak skutecznie przeciwdziałać przemocy w szkolnym środowisku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, którą stworzyli Jim Larson oraz Andrzej Kołodziejczyk, to cenne źródło wiedzy na temat przemocy szkolnej. Jim Larson, mający w dorobku publikacje takie jak "Najpierw pomyśl" i "Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem", ze swoimi pracami zdobył uznanie także w Polsce dzięki wydawnictwu Fraszka Edukacyjna. Jego doświadczenie obejmuje warsztaty prowadzone dla nauczycieli w naszym kraju, co zaowocowało stworzeniem programu szkoleniowego skierowanego do polskich pedagogów, opisanego szczegółowo w tej książce.
Z kolei Andrzej Kołodziejczyk, uznany socjolog oraz trener-superwizor Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, znany jest z pracy nad programem "Spójrz inaczej". Jego bogate doświadczenie obejmuje prowadzenie licznych warsztatów i szkoleń dotyczących zagadnień agresji, przemocy, a także motywowania do zmiany zachowań i pracy w zespołach interdyscyplinarnych.
Książka ta podkreśla, że dręczyciele szkolni często działają z premedytacją, dążąc do uzyskania dominacji nad słabszymi rówieśnikami oraz zyskania akceptacji grupy. Tego typu zachowania mają poważne konsekwencje dla relacji w społeczności uczniowskiej i ich dalszego życia dorosłego, obejmując zarówno ofiary, jak i sprawców.
Publikacja stanowi przydatne narzędzie dla nauczycieli zmagających się z problemem szkolnej przemocy. Oferuje konkretne scenariusze zajęć do realizacji z uczniami oraz szczegółowy plan działania, jak skutecznie przeciwdziałać przemocy w szkolnym środowisku.
