Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Historia przedstawiona w książce Marka Stączka wpływa na czytelnika w sposób wielowymiarowy: przyciąga uwagę, wzbudza emocje, pobudza do refleksji i wyobraźni, a jej treść pozostaje w pamięci na długo, inspirując do działania. Stączek w swojej nowej publikacji ilustruje te efekty przykładami z polskich firm, z którymi współpracuje, co czyni jego przekaz autentycznym i praktycznym. Książka jest nie tylko interesująca, ale też momentami zabawna i zaskakująca.
Podczas przygotowań do międzynarodowej konferencji, na której miałam mówić o innowacjach w konserwatywnej branży, przeczytałam tę książkę. Po jej lekturze zdecydowałam się zmienić cały plan swojej prezentacji. Wynik? Uczestnicy uznali ją za najbardziej interesującą, pełną technicznych informacji podanych w formie intrygującej historii. Gorąco polecam tę książkę jako najlepszy przewodnik po storytellingu, jaki kiedykolwiek czytałam. – Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland.
Storytelling według Marka Stączka to sposób na odkrycie esencji naszych doświadczeń i osobistych historii. Nasze opowieści mają dla nas znaczenie, ponieważ pozwalają spojrzeć na siebie z nowej perspektywy, zaskoczyć się i lepiej zrozumieć. Dla innych nasze historie są równie ważne, bo pozwalają im odkrywać nowe drogi i lepiej się zrozumieć. Nasze indywidualne opowieści mogą także wzbogacać historię firmy, w której pracujemy. – Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Historia przedstawiona w książce Marka Stączka wpływa na czytelnika w sposób wielowymiarowy: przyciąga uwagę, wzbudza emocje, pobudza do refleksji i wyobraźni, a jej treść pozostaje w pamięci na długo, inspirując do działania. Stączek w swojej nowej publikacji ilustruje te efekty przykładami z polskich firm, z którymi współpracuje, co czyni jego przekaz autentycznym i praktycznym. Książka jest nie tylko interesująca, ale też momentami zabawna i zaskakująca.
Podczas przygotowań do międzynarodowej konferencji, na której miałam mówić o innowacjach w konserwatywnej branży, przeczytałam tę książkę. Po jej lekturze zdecydowałam się zmienić cały plan swojej prezentacji. Wynik? Uczestnicy uznali ją za najbardziej interesującą, pełną technicznych informacji podanych w formie intrygującej historii. Gorąco polecam tę książkę jako najlepszy przewodnik po storytellingu, jaki kiedykolwiek czytałam. – Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland.
Storytelling według Marka Stączka to sposób na odkrycie esencji naszych doświadczeń i osobistych historii. Nasze opowieści mają dla nas znaczenie, ponieważ pozwalają spojrzeć na siebie z nowej perspektywy, zaskoczyć się i lepiej zrozumieć. Dla innych nasze historie są równie ważne, bo pozwalają im odkrywać nowe drogi i lepiej się zrozumieć. Nasze indywidualne opowieści mogą także wzbogacać historię firmy, w której pracujemy. – Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 58.62 zł
Okładka: Etui
Rok wydania: 2019
ID: 9788361485339
Autorzy: Marek Stączek
Wydawnictwo: Edison Team.pl, EdisonTeam.pl
Inne wydania książki: Sześć atutów storytellingu
17.90 zł
dobry
-
16.09 zł
jak nowa
-
17.90 zł
dobry
-
58.62 zł
nowa
Taniej o 42.10 zł 60.00 zł
Inne książki: Marek Stączek
6.68 zł
dobry
-
8.00 zł
jak nowa
-
6.68 zł
dobry
Taniej o 18.52 zł 25.20 zł
39.09 zł
nowa
-
10.39 zł
jak nowa
-
39.09 zł
nowa
Taniej o 0.91 zł 40.00 zł
15.86 zł
jak nowa
-
15.86 zł
jak nowa
Taniej o 44.14 zł 60.00 zł
38.31 zł
nowa
-
38.31 zł
nowa
Taniej o 0.89 zł 39.20 zł
34.89 zł
nowa
-
34.89 zł
nowa
Taniej o 0.81 zł 35.70 zł
58.62 zł
nowa
-
58.62 zł
nowa
Taniej o 1.38 zł 60.00 zł
58.62 zł
nowa
-
16.09 zł
jak nowa
-
17.90 zł
dobry
-
58.62 zł
nowa
Taniej o 1.38 zł 60.00 zł
Inne książki: Książki: Rozwój osobisty
39.84 zł
nowa
-
39.84 zł
nowa
Taniej o 5.06 zł 44.90 zł
136.33 zł
jak nowa
-
136.33 zł
jak nowa
-
90.46 zł
widoczne ślady używania
14.88 zł
jak nowa
-
14.88 zł
jak nowa
Taniej o 25.11 zł 39.99 zł
15.30 zł
jak nowa
-
15.30 zł
jak nowa
Taniej o 7.30 zł 22.60 zł
43.18 zł
jak nowa
-
43.18 zł
jak nowa
31.12 zł
jak nowa
-
31.12 zł
jak nowa
-
28.10 zł
dobry
88.00 zł
jak nowa
-
88.00 zł
jak nowa
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew