Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sześć atutów storytellingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Marka Stączka oferuje czytelnikom wieloaspektowe doświadczenie: przyciąga uwagę, budzi emocje, pobudza refleksję oraz wyobraźnię. Jej treść jest na tyle znacząca, że pozostaje w pamięci i inspiruje do działania. Stączek, w swojej najnowszej pracy, czyni swoje przesłanie autentycznym i praktycznym, ilustrując je przykładami współpracy z polskimi firmami. Ta książka nie tylko angażuje, ale również potrafi zaskoczyć i rozbawić.
Kiedy przygotowywałam się do wystąpienia na międzynarodowej konferencji o innowacjach w konserwatywnych branżach, sięgnęłam po tę publikację. Po jej przeczytaniu postanowiłam całkowicie przerobić swoją prezentację. Efekt? Słuchacze uznali moją przemowę za jedną z najbardziej fascynujących, pełną technicznych informacji przedstawionych w formie porywającej historii. Gorąco polecam tę książkę jako doskonały przewodnik w sztuce storytellingu. – Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland.
Marek Stączek pokazuje, że storytelling to sposób na zrozumienie istoty naszych doświadczeń oraz osobistych historii. Dzięki nim możemy spojrzeć na siebie z innej perspektywy, dać się zaskoczyć i lepiej zrozumieć. Nasze opowieści mają również duże znaczenie dla innych, pomagając im odkrywać nowe ścieżki i lepiej się porozumiewać. Historie osobiste mogą także wzbogacić narrację firmy, w której pracujemy. – Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Marka Stączka oferuje czytelnikom wieloaspektowe doświadczenie: przyciąga uwagę, budzi emocje, pobudza refleksję oraz wyobraźnię. Jej treść jest na tyle znacząca, że pozostaje w pamięci i inspiruje do działania. Stączek, w swojej najnowszej pracy, czyni swoje przesłanie autentycznym i praktycznym, ilustrując je przykładami współpracy z polskimi firmami. Ta książka nie tylko angażuje, ale również potrafi zaskoczyć i rozbawić.
Kiedy przygotowywałam się do wystąpienia na międzynarodowej konferencji o innowacjach w konserwatywnych branżach, sięgnęłam po tę publikację. Po jej przeczytaniu postanowiłam całkowicie przerobić swoją prezentację. Efekt? Słuchacze uznali moją przemowę za jedną z najbardziej fascynujących, pełną technicznych informacji przedstawionych w formie porywającej historii. Gorąco polecam tę książkę jako doskonały przewodnik w sztuce storytellingu. – Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland.
Marek Stączek pokazuje, że storytelling to sposób na zrozumienie istoty naszych doświadczeń oraz osobistych historii. Dzięki nim możemy spojrzeć na siebie z innej perspektywy, dać się zaskoczyć i lepiej zrozumieć. Nasze opowieści mają również duże znaczenie dla innych, pomagając im odkrywać nowe ścieżki i lepiej się porozumiewać. Historie osobiste mogą także wzbogacić narrację firmy, w której pracujemy. – Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS.
