Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SZCZUPŁE ROZWIĄZANIA CZYLI JAK PRZEDSIĘBIORSTWA I ICH KLIENCI MOGĄ POMNAŻAĆ KORZYŚCI ZE WZAJEMNEJ WSPÓŁPRACY STOSUJĄC ZASADY LEAN MANAGEMENT
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie istnieje wyraźna przepaść pomiędzy konsumentami a dostawcami. Klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty wysokiej klasy produktów oferowanych przez coraz więcej przedsiębiorstw. Producenci technologii, dealerzy samochodów czy wielkie sklepy obiecują zaspokoić wszelkie nasze potrzeby. Mimo to, z jakiegoś powodu, poziom zadowolenia wśród współczesnych klientów nie wzrasta tak, jak mógłby. W książce „Szczupłe rozwiązania” autorzy James Womack i Daniel Jones proponują nowatorskie spojrzenie na kwestie konsumpcji. Przedstawiają oni zasady szczupłej konsumpcji, które mają na celu minimalizowanie marnotrawstwa w procesie zakupowym. W tym bestsellerze analizują i rewidują dotychczasowe relacje między producentami a klientami. Firmy, bez względu na branżę, które zaimplementują te zasady, będą mogły skuteczniej dostarczać oczekiwaną wartość, eliminując niepotrzebne straty czasu i wysiłku – zarówno swojego, jak i swoich klientów. Ostatecznie, stanie się to dla nich szansą na zwiększenie zysków i poprawienie konkurencyjności. Przytaczane przypadki, takie jak Fujitsu i Tesco, świadczą o skuteczności proponowanych metod. Autor książki: Daniel Jones. Wydawnictwo: Lean Enterprise Institute Polska.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie istnieje wyraźna przepaść pomiędzy konsumentami a dostawcami. Klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty wysokiej klasy produktów oferowanych przez coraz więcej przedsiębiorstw. Producenci technologii, dealerzy samochodów czy wielkie sklepy obiecują zaspokoić wszelkie nasze potrzeby. Mimo to, z jakiegoś powodu, poziom zadowolenia wśród współczesnych klientów nie wzrasta tak, jak mógłby. W książce „Szczupłe rozwiązania” autorzy James Womack i Daniel Jones proponują nowatorskie spojrzenie na kwestie konsumpcji. Przedstawiają oni zasady szczupłej konsumpcji, które mają na celu minimalizowanie marnotrawstwa w procesie zakupowym. W tym bestsellerze analizują i rewidują dotychczasowe relacje między producentami a klientami. Firmy, bez względu na branżę, które zaimplementują te zasady, będą mogły skuteczniej dostarczać oczekiwaną wartość, eliminując niepotrzebne straty czasu i wysiłku – zarówno swojego, jak i swoich klientów. Ostatecznie, stanie się to dla nich szansą na zwiększenie zysków i poprawienie konkurencyjności. Przytaczane przypadki, takie jak Fujitsu i Tesco, świadczą o skuteczności proponowanych metod. Autor książki: Daniel Jones. Wydawnictwo: Lean Enterprise Institute Polska.
