Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szczęście czy fart
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta niezwykła książka, z ciepłym przyjęciem na całym świecie, zdobyła uznanie zarówno dzieci, jak i dorosłych, podobnie jak klasyczne dzieło "Mały Książę". Znany na całym globie ekspert od marketingu, Philip Kotler, autor wielu popularnych podręczników, w tym "Marketing", "Marketing narodów" oraz "Marketing od A do Z", wyraża o niej swoją zachwyt, sugerując, że ma ona szansę stać się klasyką literatury biznesowej. Zadebiutowała w 2004 roku, zaskarbiając sobie miejsce w ponad 50 krajach i zdobywając szczytowe pozycje na listach bestsellerów na całym świecie. Jej polska premiera, świętowana wspólnie z autorami, odbyła się przy okazji 15 rocznicy Wydawnictwa AMBER. Teraz, z okazji 25-lecia wydawnictwa, książka ta pojawia się ponownie. Opowieść ta, pełna głębokich przemyśleń i inspirujących aforyzmów, odkrywa tajemnice prawdziwego szczęścia, które nie jest dziełem przypadku. Dwie osoby, spotykające się po latach, stają się dowodem na to, że los można kontrolować poprzez stworzenie odpowiednich warunków. Jeden z nich odziedziczył fortunę, lecz szybko ją stracił, podczas gdy drugi, zaczynając od zera, osiągnął sukces. Przegrany mężczyzna uznaje swoje niepowodzenie za pech, lecz jego przyjaciel udowadnia, że wszystko jest kwestią odpowiedniej postawy i podejścia do życia, opowiadając mu starą legendę. Książka ta czerpie z doświadczeń wyjątkowych ludzi - nauczycieli i architektów sukcesu wielu międzynarodowych firm.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta niezwykła książka, z ciepłym przyjęciem na całym świecie, zdobyła uznanie zarówno dzieci, jak i dorosłych, podobnie jak klasyczne dzieło "Mały Książę". Znany na całym globie ekspert od marketingu, Philip Kotler, autor wielu popularnych podręczników, w tym "Marketing", "Marketing narodów" oraz "Marketing od A do Z", wyraża o niej swoją zachwyt, sugerując, że ma ona szansę stać się klasyką literatury biznesowej. Zadebiutowała w 2004 roku, zaskarbiając sobie miejsce w ponad 50 krajach i zdobywając szczytowe pozycje na listach bestsellerów na całym świecie. Jej polska premiera, świętowana wspólnie z autorami, odbyła się przy okazji 15 rocznicy Wydawnictwa AMBER. Teraz, z okazji 25-lecia wydawnictwa, książka ta pojawia się ponownie. Opowieść ta, pełna głębokich przemyśleń i inspirujących aforyzmów, odkrywa tajemnice prawdziwego szczęścia, które nie jest dziełem przypadku. Dwie osoby, spotykające się po latach, stają się dowodem na to, że los można kontrolować poprzez stworzenie odpowiednich warunków. Jeden z nich odziedziczył fortunę, lecz szybko ją stracił, podczas gdy drugi, zaczynając od zera, osiągnął sukces. Przegrany mężczyzna uznaje swoje niepowodzenie za pech, lecz jego przyjaciel udowadnia, że wszystko jest kwestią odpowiedniej postawy i podejścia do życia, opowiadając mu starą legendę. Książka ta czerpie z doświadczeń wyjątkowych ludzi - nauczycieli i architektów sukcesu wielu międzynarodowych firm.
