Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Świadomość w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kiedy mówimy o biznesie, najczęściej myślimy o określonych działaniach lub pomysłach mających na celu zarabianie pieniędzy, a także o organizacji warunków do ich uzyskania w kontekście rozwijania możliwości zarobkowych. Chciałabym rozszerzyć tę definicję, traktując biznes jako formę relacji, sposób jej budowania i motywację do jej zawiązywania, a także cele jakie chcemy osiągnąć dzięki takim relacjom. W zasadzie można stwierdzić, że biznes nie funkcjonuje bez relacji. Bez względu na formę, jaką biznes przybiera, musi on skupić się na odbiorcy, na nabywcy, opierając się tym samym na relacji popytu i podaży. Każdy pomysł nabiera sensu, gdy zidentyfikujemy jego odbiorcę. Z drugiej strony, obserwując otoczenie, zauważamy istnienie popytu na coś lub na kogoś i wówczas kreujemy koncepcję biznesową, która ma ten popyt zaspokoić. Mechanizm popytu i podaży odnosi się nie tylko do towarów, ale też do różnorodnych usług oraz ludzi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kiedy mówimy o biznesie, najczęściej myślimy o określonych działaniach lub pomysłach mających na celu zarabianie pieniędzy, a także o organizacji warunków do ich uzyskania w kontekście rozwijania możliwości zarobkowych. Chciałabym rozszerzyć tę definicję, traktując biznes jako formę relacji, sposób jej budowania i motywację do jej zawiązywania, a także cele jakie chcemy osiągnąć dzięki takim relacjom. W zasadzie można stwierdzić, że biznes nie funkcjonuje bez relacji. Bez względu na formę, jaką biznes przybiera, musi on skupić się na odbiorcy, na nabywcy, opierając się tym samym na relacji popytu i podaży. Każdy pomysł nabiera sensu, gdy zidentyfikujemy jego odbiorcę. Z drugiej strony, obserwując otoczenie, zauważamy istnienie popytu na coś lub na kogoś i wówczas kreujemy koncepcję biznesową, która ma ten popyt zaspokoić. Mechanizm popytu i podaży odnosi się nie tylko do towarów, ale też do różnorodnych usług oraz ludzi.
