Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Strategia Lean. Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków?
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wyeliminuj 5 wielkich patologii biznesowych w swojej firmie.
Ta książka nie jest o lean. Ta książka jest o tym, jak stworzyć warunki do tego, aby być LEAN.
Strategia lean wnosi do firmy poczucie sensu istnienia, przynależności, wpływu i zaufania. Wprowadza świadome przywództwo. Wzmacnia autonomię i zwiększa odpowiedzialność pracowników. Daje poczucie wspólnego wygrywania każdego dnia. To jest właśnie sposób myślenia o lean w ujęciu strategicznym.
Autor dedykuje książkę głównie:
- właścicielom firm, prezesom i menedżerom, którzy myślą o transformacji lean jak o poważnym przedsięwzięciu, nie zaś projektach wdrożeniowych realizowanych poza głównym nurtem;
- liderom, którzy chcą się nauczyć, czym jest świadome przywództwo, jak budować efektywne zespoły oraz angażować i rozwijać pracowników;
- wszystkim, którzy chcą się dowiedzieć, jak stworzyć WIELKĄ FIRMĘ i mieć SZCZĘŚLIWYCH PRACOWNIKÓW.
Koniec z patologiami w biznesie. Dowiedz się, co od środka niszczy Twoją firmę, dlaczego tak niewiele osób lubi swoją pracę, jak w 5 krokach przeprowadzić transformację strategiczną firmy i stworzyć warunki, w których każdy świadomie realizuje misję, wizję i cele organizacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wyeliminuj 5 wielkich patologii biznesowych w swojej firmie.
Ta książka nie jest o lean. Ta książka jest o tym, jak stworzyć warunki do tego, aby być LEAN.
Strategia lean wnosi do firmy poczucie sensu istnienia, przynależności, wpływu i zaufania. Wprowadza świadome przywództwo. Wzmacnia autonomię i zwiększa odpowiedzialność pracowników. Daje poczucie wspólnego wygrywania każdego dnia. To jest właśnie sposób myślenia o lean w ujęciu strategicznym.
Autor dedykuje książkę głównie:
- właścicielom firm, prezesom i menedżerom, którzy myślą o transformacji lean jak o poważnym przedsięwzięciu, nie zaś projektach wdrożeniowych realizowanych poza głównym nurtem;
- liderom, którzy chcą się nauczyć, czym jest świadome przywództwo, jak budować efektywne zespoły oraz angażować i rozwijać pracowników;
- wszystkim, którzy chcą się dowiedzieć, jak stworzyć WIELKĄ FIRMĘ i mieć SZCZĘŚLIWYCH PRACOWNIKÓW.
Koniec z patologiami w biznesie. Dowiedz się, co od środka niszczy Twoją firmę, dlaczego tak niewiele osób lubi swoją pracę, jak w 5 krokach przeprowadzić transformację strategiczną firmy i stworzyć warunki, w których każdy świadomie realizuje misję, wizję i cele organizacji.