Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia Lean. Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pozbądź się pięciu głównych patologii biznesowych, które mogą niszczyć Twoją firmę—oto przewodnik, który nie tyle skupia się na samej metodzie lean, co na tworzeniu warunków, w których lean może się rozwijać. Kluczowym elementem strategii lean jest wprowadzenie w firmie sensu istnienia, poczucia przynależności, wpływu oraz zaufania, co stanowi bazę dla świadomego przywództwa. Te zasady pomagają wzmacniać autonomię oraz odpowiedzialność pracowników, pozwalając wszystkim czuć, że codziennie osiągają wspólne sukcesy. Takie podejście do lean wymaga strategicznego myślenia.
Książka przede wszystkim adresowana jest do właścicieli firm, prezesów i menedżerów, którzy starają się traktować transformację lean nie jako dodatkowy projekt, ale jako centralny element działalności. Również liderzy pragnący zgłębić tajniki świadomego przywództwa i nauczyć się budować efektywne zespoły oraz angażować pracowników, znajdą w niej cenne wskazówki. Publikacja skierowana jest także do wszystkich, którzy chcą stworzyć wspaniałą firmę i zapewnić swoim pracownikom satysfakcję z pracy.
Odkryj przyczyny wewnętrznych patologii, które mogą zagrażać Twojemu biznesowi, oraz dowiedz się, dlaczego niektórzy pracownicy nie czerpią radości z pracy. W książce znajdziesz pięć kroków do przeprowadzenia strategicznej transformacji firmy, która umożliwi pracownikom świadome realizowanie misji, wizji i celów organizacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pozbądź się pięciu głównych patologii biznesowych, które mogą niszczyć Twoją firmę—oto przewodnik, który nie tyle skupia się na samej metodzie lean, co na tworzeniu warunków, w których lean może się rozwijać. Kluczowym elementem strategii lean jest wprowadzenie w firmie sensu istnienia, poczucia przynależności, wpływu oraz zaufania, co stanowi bazę dla świadomego przywództwa. Te zasady pomagają wzmacniać autonomię oraz odpowiedzialność pracowników, pozwalając wszystkim czuć, że codziennie osiągają wspólne sukcesy. Takie podejście do lean wymaga strategicznego myślenia.
Książka przede wszystkim adresowana jest do właścicieli firm, prezesów i menedżerów, którzy starają się traktować transformację lean nie jako dodatkowy projekt, ale jako centralny element działalności. Również liderzy pragnący zgłębić tajniki świadomego przywództwa i nauczyć się budować efektywne zespoły oraz angażować pracowników, znajdą w niej cenne wskazówki. Publikacja skierowana jest także do wszystkich, którzy chcą stworzyć wspaniałą firmę i zapewnić swoim pracownikom satysfakcję z pracy.
Odkryj przyczyny wewnętrznych patologii, które mogą zagrażać Twojemu biznesowi, oraz dowiedz się, dlaczego niektórzy pracownicy nie czerpią radości z pracy. W książce znajdziesz pięć kroków do przeprowadzenia strategicznej transformacji firmy, która umożliwi pracownikom świadome realizowanie misji, wizji i celów organizacji.
