Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia korporacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Strategia korporacji” to pierwsza pozycja na polskim rynku, która szczegółowo przedstawia zagadnienia związane z tworzeniem i wdrażaniem strategii w korporacjach. Książka doskonale łączy aktualne teorie z praktycznymi przykładami z biznesu, oferując kompleksowe spojrzenie na kluczowe wyzwania związane z opracowywaniem strategii na poziomie centralnym oraz ich implementacją w poszczególnych jednostkach biznesowych. Rozważania teoretyczne są wzbogacone przykładami z firm działających na całym świecie, co czyni tę publikację wyjątkowo wartościową dla czytelników poszukujących praktycznych odpowiedzi na ważne pytania dotyczące logiki dywersyfikacji horyzontalnej – rozwoju asortymentu produktów i rynków, oraz integracji pionowej – długości łańcucha wartości firmy. Książka porusza również temat głównych ścieżek wzrostu, zarządzania portfelem jednostek biznesowych oraz budowania kompleksowej architektury modelu biznesowego w złożonej strukturze korporacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Strategia korporacji” to pierwsza pozycja na polskim rynku, która szczegółowo przedstawia zagadnienia związane z tworzeniem i wdrażaniem strategii w korporacjach. Książka doskonale łączy aktualne teorie z praktycznymi przykładami z biznesu, oferując kompleksowe spojrzenie na kluczowe wyzwania związane z opracowywaniem strategii na poziomie centralnym oraz ich implementacją w poszczególnych jednostkach biznesowych. Rozważania teoretyczne są wzbogacone przykładami z firm działających na całym świecie, co czyni tę publikację wyjątkowo wartościową dla czytelników poszukujących praktycznych odpowiedzi na ważne pytania dotyczące logiki dywersyfikacji horyzontalnej – rozwoju asortymentu produktów i rynków, oraz integracji pionowej – długości łańcucha wartości firmy. Książka porusza również temat głównych ścieżek wzrostu, zarządzania portfelem jednostek biznesowych oraz budowania kompleksowej architektury modelu biznesowego w złożonej strukturze korporacji.
