Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Stating the Obvious: Celan Beckett Nauman
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stara się odpowiedzieć na pytanie o współczesne znaczenie literatury i sztuki, podejmując również krytyczne spojrzenie na odwieczny problem końca sztuki wysokiej. Autor zakłada, że dyskusja o końcu sztuki ma sens tylko wtedy, gdy pojmujemy ją jako prezentację tego, co idealne, w sposób dostępny dla zmysłów. Praca bada rolę twórczości i krytyki w świecie, który przestał być areną Idei w heglowskim rozumieniu. Ponieważ teoretyczne dyskusje często nie prowadzą do konkretnych wniosków, autor sugeruje przyjrzenie się tym zagadnieniom poprzez dzieła Paula Celana, Samuela Becketta i Bruce'a Naumana. Ich twórczość umożliwia, według autora, sformułowanie ogólniejszych wniosków na temat sensu twórczości w epoce postpostmodernizmu. O ile wcześniejsze rozdziały książki koncentrują się na abstrakcyjnych rozważaniach, to końcowa część przybiera formę politycznego apendyksu. Ten finalny fragment stara się umieścić wcześniej omówione kwestie sztuki "elitarnej" i "trudnej" w kontekście polityki tożsamościowej, a w szczególności analizuje zasadność istnienia kanonu i jego potencjalną represyjność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stara się odpowiedzieć na pytanie o współczesne znaczenie literatury i sztuki, podejmując również krytyczne spojrzenie na odwieczny problem końca sztuki wysokiej. Autor zakłada, że dyskusja o końcu sztuki ma sens tylko wtedy, gdy pojmujemy ją jako prezentację tego, co idealne, w sposób dostępny dla zmysłów. Praca bada rolę twórczości i krytyki w świecie, który przestał być areną Idei w heglowskim rozumieniu. Ponieważ teoretyczne dyskusje często nie prowadzą do konkretnych wniosków, autor sugeruje przyjrzenie się tym zagadnieniom poprzez dzieła Paula Celana, Samuela Becketta i Bruce'a Naumana. Ich twórczość umożliwia, według autora, sformułowanie ogólniejszych wniosków na temat sensu twórczości w epoce postpostmodernizmu. O ile wcześniejsze rozdziały książki koncentrują się na abstrakcyjnych rozważaniach, to końcowa część przybiera formę politycznego apendyksu. Ten finalny fragment stara się umieścić wcześniej omówione kwestie sztuki "elitarnej" i "trudnej" w kontekście polityki tożsamościowej, a w szczególności analizuje zasadność istnienia kanonu i jego potencjalną represyjność.
