Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE JAK RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak rozwijać pozytywne nastawienie wobec klientów urzędów? Jak tworzyć atmosferę współpracy oraz profesjonalne relacje? Jak reagować na skargi? Na co zwrócić uwagę, komunikując się z klientami przez pisma i e-maile? Książka odpowiada na te i wiele innych pytań, które pojawiają się w codziennym życiu każdego urzędnika. Klucz do sukcesu w obsłudze klienta w urzędzie to dążenie do systematycznego rozwijania własnych postaw. Publikacja dostarcza zestaw motywujących narzędzi, które pomagają skuteczniej pracować z klientami i uczynić pracę bardziej efektywną.
Autorka analizuje zagadnienia związane z budowaniem relacji oraz usprawnianiem komunikacji wewnętrznej w urzędzie. Przedstawia także procesy standaryzacji usług i wskazuje, jak efektywnie zarządzać zespołem. W książce znajdziemy liczne testy, kwestionariusze oraz praktyczne ćwiczenia. Konkretne wskazówki, precyzyjne schematy i przykłady z życia codziennego pomagają lepiej zrozumieć aspekty merytoryczne oraz motywują do podejmowania działań zwiększających jakość i satysfakcję z pracy.
Publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy obsługują klientów indywidualnych, instytucjonalnych czy wewnętrznych. Z porad będą mogli skorzystać zarówno początkujący, jak i doświadczeni urzędnicy na różnych etapach kariery. Rozbudowany dodatek z ćwiczeniami stanowi doskonałe wsparcie dla wszystkich chcących efektywnie zarządzać swoim personelem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak rozwijać pozytywne nastawienie wobec klientów urzędów? Jak tworzyć atmosferę współpracy oraz profesjonalne relacje? Jak reagować na skargi? Na co zwrócić uwagę, komunikując się z klientami przez pisma i e-maile? Książka odpowiada na te i wiele innych pytań, które pojawiają się w codziennym życiu każdego urzędnika. Klucz do sukcesu w obsłudze klienta w urzędzie to dążenie do systematycznego rozwijania własnych postaw. Publikacja dostarcza zestaw motywujących narzędzi, które pomagają skuteczniej pracować z klientami i uczynić pracę bardziej efektywną.
Autorka analizuje zagadnienia związane z budowaniem relacji oraz usprawnianiem komunikacji wewnętrznej w urzędzie. Przedstawia także procesy standaryzacji usług i wskazuje, jak efektywnie zarządzać zespołem. W książce znajdziemy liczne testy, kwestionariusze oraz praktyczne ćwiczenia. Konkretne wskazówki, precyzyjne schematy i przykłady z życia codziennego pomagają lepiej zrozumieć aspekty merytoryczne oraz motywują do podejmowania działań zwiększających jakość i satysfakcję z pracy.
Publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy obsługują klientów indywidualnych, instytucjonalnych czy wewnętrznych. Z porad będą mogli skorzystać zarówno początkujący, jak i doświadczeni urzędnicy na różnych etapach kariery. Rozbudowany dodatek z ćwiczeniami stanowi doskonałe wsparcie dla wszystkich chcących efektywnie zarządzać swoim personelem.
