Książka - SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE JAK RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE JAK RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH

SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE JAK RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak rozwijać pozytywne nastawienie wobec klientów urzędów? Jak tworzyć atmosferę współpracy oraz profesjonalne relacje? Jak reagować na skargi? Na co zwrócić uwagę, komunikując się z klientami przez pisma i e-maile? Książka odpowiada na te i wiele innych pytań, które pojawiają się w codziennym życiu każdego urzędnika. Klucz do sukcesu w obsłudze klienta w urzędzie to dążenie do systematycznego rozwijania własnych postaw. Publikacja dostarcza zestaw motywujących narzędzi, które pomagają skuteczniej pracować z klientami i uczynić pracę bardziej efektywną.

Autorka analizuje zagadnienia związane z budowaniem relacji oraz usprawnianiem komunikacji wewnętrznej w urzędzie. Przedstawia także procesy standaryzacji usług i wskazuje, jak efektywnie zarządzać zespołem. W książce znajdziemy liczne testy, kwestionariusze oraz praktyczne ćwiczenia. Konkretne wskazówki, precyzyjne schematy i przykłady z życia codziennego pomagają lepiej zrozumieć aspekty merytoryczne oraz motywują do podejmowania działań zwiększających jakość i satysfakcję z pracy.

Publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy obsługują klientów indywidualnych, instytucjonalnych czy wewnętrznych. Z porad będą mogli skorzystać zarówno początkujący, jak i doświadczeni urzędnicy na różnych etapach kariery. Rozbudowany dodatek z ćwiczeniami stanowi doskonałe wsparcie dla wszystkich chcących efektywnie zarządzać swoim personelem.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jak rozwijać pozytywne nastawienie wobec klientów urzędów? Jak tworzyć atmosferę współpracy oraz profesjonalne relacje? Jak reagować na skargi? Na co zwrócić uwagę, komunikując się z klientami przez pisma i e-maile? Książka odpowiada na te i wiele innych pytań, które pojawiają się w codziennym życiu każdego urzędnika. Klucz do sukcesu w obsłudze klienta w urzędzie to dążenie do systematycznego rozwijania własnych postaw. Publikacja dostarcza zestaw motywujących narzędzi, które pomagają skuteczniej pracować z klientami i uczynić pracę bardziej efektywną.

Autorka analizuje zagadnienia związane z budowaniem relacji oraz usprawnianiem komunikacji wewnętrznej w urzędzie. Przedstawia także procesy standaryzacji usług i wskazuje, jak efektywnie zarządzać zespołem. W książce znajdziemy liczne testy, kwestionariusze oraz praktyczne ćwiczenia. Konkretne wskazówki, precyzyjne schematy i przykłady z życia codziennego pomagają lepiej zrozumieć aspekty merytoryczne oraz motywują do podejmowania działań zwiększających jakość i satysfakcję z pracy.

Publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy obsługują klientów indywidualnych, instytucjonalnych czy wewnętrznych. Z porad będą mogli skorzystać zarówno początkujący, jak i doświadczeni urzędnicy na różnych etapach kariery. Rozbudowany dodatek z ćwiczeniami stanowi doskonałe wsparcie dla wszystkich chcących efektywnie zarządzać swoim personelem.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 74.15 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 254
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 150 × 210 mm
ID: 9788362723423
Autorzy:
Wydawnictwo:

Inne książki: Monika Gabryel

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info