Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Społeczna i etyczna odpowiedz. przedsiębiorstw..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Społeczna i etyczna odpowiedzialność przedsiębiorstw medialnych" porusza istotne zagadnienia związane z rolą mediów we współczesnym społeczeństwie. Skupia się na analizie, jak firmy medialne mogą i powinny działać w sposób odpowiedzialny wobec społeczeństwa, nie tylko kierując się zyskiem, ale także zważając na aspekty etyczne i społeczne swojej działalności.
Autorka szczegółowo omawia różnorodne wyzwania, przed którymi stoją przedsiębiorstwa w erze cyfrowej, gdzie informacje rozpowszechniane są z niespotykaną wcześniej prędkością. Istotną częścią pracy jest refleksja nad wpływem, jaki media mają na kształtowanie opinii publicznej oraz ich odpowiedzialnością za prezentowanie rzetelnych informacji.
Publikacja zachęca do głębszego zastanowienia się nad tym, jak zrównoważyć interesy ekonomiczne z wartościami etycznymi. Stanowi cenna lekturę dla wszystkich zainteresowanych mediami, ich wpływem i odpowiedzialnością, zarówno dla specjalistów z branży, jak i czytelników chcących lepiej zrozumieć media z perspektywy etyczno-społecznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Społeczna i etyczna odpowiedzialność przedsiębiorstw medialnych" porusza istotne zagadnienia związane z rolą mediów we współczesnym społeczeństwie. Skupia się na analizie, jak firmy medialne mogą i powinny działać w sposób odpowiedzialny wobec społeczeństwa, nie tylko kierując się zyskiem, ale także zważając na aspekty etyczne i społeczne swojej działalności.
Autorka szczegółowo omawia różnorodne wyzwania, przed którymi stoją przedsiębiorstwa w erze cyfrowej, gdzie informacje rozpowszechniane są z niespotykaną wcześniej prędkością. Istotną częścią pracy jest refleksja nad wpływem, jaki media mają na kształtowanie opinii publicznej oraz ich odpowiedzialnością za prezentowanie rzetelnych informacji.
Publikacja zachęca do głębszego zastanowienia się nad tym, jak zrównoważyć interesy ekonomiczne z wartościami etycznymi. Stanowi cenna lekturę dla wszystkich zainteresowanych mediami, ich wpływem i odpowiedzialnością, zarówno dla specjalistów z branży, jak i czytelników chcących lepiej zrozumieć media z perspektywy etyczno-społecznej.
