Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Socjologia designu w.3
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Design, designerski to pojęcia robiące współcześnie spektakularną karierę, przypisywane do sztuki, architektury, przemysłu, multimediów, mody czy nawet kulinariów. Współcześnie niemal wszystko może być designerskie bądź niedesignerskie, stąd pojemność tego słowa zdaje się być niewyczerpana. Czy rzeczywiście pojęcie to jest aż tak pojemne? Czy jego przedostanie się do świadomości społecznej jest wyrazem wzrastającej wiedzy w zakresie wzornictwa czy raczej brakiem świadomości co do kryjącej się za nim treści? Wreszcie, czy nie warto ogłosić narodzin socjologii designu, która podjęłaby próbę zrozumienia relacji na linii design - społeczeństwo? Socjologię designu można zdefiniować jako społeczny aspekt kształtowania wzornictwa. Wśród obszarów zainteresowania socjologii designu należy wyeksponować następującą problematykę: Funkcjonowanie designu w społecznej świadomości. Oddziaływanie designu na społeczeństwo (Czy i jak design oddziałuje na społeczeństwo? Dlaczego niektóre projekty przedostają się do masowej wyobraźni, a inne nie? W jaki sposób design kształtuje gusta, upodobania, a także generuje w danym człowieku potrzebę posiadania jakiegoś dobra?). Relacje między masowością a elitarnością designu. Książka ta może być interesującą lekturą nie tylko dla osób zainteresowanych socjologią, ale również dla designerów i wszystkich, którzy dostrzegają znaczenie społecznego tworzenia rzeczywistości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Design, designerski to pojęcia robiące współcześnie spektakularną karierę, przypisywane do sztuki, architektury, przemysłu, multimediów, mody czy nawet kulinariów. Współcześnie niemal wszystko może być designerskie bądź niedesignerskie, stąd pojemność tego słowa zdaje się być niewyczerpana. Czy rzeczywiście pojęcie to jest aż tak pojemne? Czy jego przedostanie się do świadomości społecznej jest wyrazem wzrastającej wiedzy w zakresie wzornictwa czy raczej brakiem świadomości co do kryjącej się za nim treści? Wreszcie, czy nie warto ogłosić narodzin socjologii designu, która podjęłaby próbę zrozumienia relacji na linii design - społeczeństwo? Socjologię designu można zdefiniować jako społeczny aspekt kształtowania wzornictwa. Wśród obszarów zainteresowania socjologii designu należy wyeksponować następującą problematykę: Funkcjonowanie designu w społecznej świadomości. Oddziaływanie designu na społeczeństwo (Czy i jak design oddziałuje na społeczeństwo? Dlaczego niektóre projekty przedostają się do masowej wyobraźni, a inne nie? W jaki sposób design kształtuje gusta, upodobania, a także generuje w danym człowieku potrzebę posiadania jakiegoś dobra?). Relacje między masowością a elitarnością designu. Książka ta może być interesującą lekturą nie tylko dla osób zainteresowanych socjologią, ale również dla designerów i wszystkich, którzy dostrzegają znaczenie społecznego tworzenia rzeczywistości.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 47.43 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 145
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 165 x 235 mm
ID: 9788381028370
Autorzy: Magdalena Piłat-Borcuch, CeDeWu Sp. z o.o.
Wydawnictwo: CeDeWu, CeDeWu Sp. z o.o.
Inne książki: Magdalena Piłat-Borcuch
72.06 zł
nowa
-
28.72 zł
jak nowa
-
72.06 zł
nowa
Taniej o 6.94 zł 79.00 zł
60.20 zł
nowa
-
60.20 zł
nowa
45.62 zł
nowa
-
26.87 zł
jak nowa
-
45.62 zł
nowa
Taniej o 4.38 zł 50.00 zł
46.52 zł
nowa
-
46.52 zł
nowa
Taniej o 4.48 zł 51.00 zł
109.46 zł
nowa
-
109.46 zł
nowa
Taniej o 10.54 zł 120.00 zł
Jolanta Wartini-Twardowska; Halina Buk; Zbigniew, CeDeWu Sp. z o.o., Halina Buk, Wartini-Twardowska Jolanta, Twardowski Zbigniew
60.21 zł
nowa
-
60.21 zł
nowa
Taniej o 5.79 zł 66.00 zł
41.06 zł
nowa
-
41.06 zł
nowa
Taniej o 3.94 zł 45.00 zł
Inne książki: Pozostałe książki
7.45 zł
jak nowa
-
7.45 zł
jak nowa
-
6.36 zł
dobry
Taniej o 8.65 zł 16.10 zł
37.41 zł
jak nowa
-
37.41 zł
jak nowa
Taniej o 2.49 zł 39.90 zł
36.24 zł
nowa
-
18.41 zł
jak nowa
-
36.24 zł
nowa
Taniej o 11.76 zł 48.00 zł
4.40 zł
jak nowa
-
4.40 zł
jak nowa
Taniej o 35.50 zł 39.90 zł
59.99 zł
dobry
-
68.19 zł
jak nowa
-
59.99 zł
dobry
160.09 zł
jak nowa
-
160.09 zł
jak nowa
211.92 zł
jak nowa
-
211.92 zł
jak nowa
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew