Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Socjologia designu w.3
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne rozmowy o designie są nieodłącznym elementem dyskusji o sztuce, architekturze, przemyśle, mediach, modzie, a nawet kuchni. Termin ten zyskał ogromną popularność, co rodzi pytanie o jego prawdziwą definicję i zastosowanie. Czy design jest tylko modnym trendem, czy też odzwierciedleniem pogłębiającej się świadomości na temat wzornictwa? A może jest to zjawisko, które wymaga nowego kierunku badań – socjologii designu – aby lepiej zrozumieć jego wpływ na społeczeństwo?
Socjologia designu mogłaby badać społeczne aspekty projektowania, odpowiadając na liczne pytania dotyczące jego funkcjonowania w zbiorowej świadomości oraz jego wpływu na społeczeństwo. Dlaczego niektóre projekty stają się częścią masowej wyobraźni, podczas gdy inne pozostają niezauważone? Jak design wpływa na gusty i potrzeby konsumentów oraz jakie relacje tworzą się pomiędzy jego masowym a elitarnym odbiorem?
Ta książka jest interesującą propozycją nie tylko dla socjologów, ale także dla designerów i wszystkich, którzy chcą zrozumieć społeczne mechanizmy kształtujące naszą codzienność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
47.43 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Współczesne rozmowy o designie są nieodłącznym elementem dyskusji o sztuce, architekturze, przemyśle, mediach, modzie, a nawet kuchni. Termin ten zyskał ogromną popularność, co rodzi pytanie o jego prawdziwą definicję i zastosowanie. Czy design jest tylko modnym trendem, czy też odzwierciedleniem pogłębiającej się świadomości na temat wzornictwa? A może jest to zjawisko, które wymaga nowego kierunku badań – socjologii designu – aby lepiej zrozumieć jego wpływ na społeczeństwo?
Socjologia designu mogłaby badać społeczne aspekty projektowania, odpowiadając na liczne pytania dotyczące jego funkcjonowania w zbiorowej świadomości oraz jego wpływu na społeczeństwo. Dlaczego niektóre projekty stają się częścią masowej wyobraźni, podczas gdy inne pozostają niezauważone? Jak design wpływa na gusty i potrzeby konsumentów oraz jakie relacje tworzą się pomiędzy jego masowym a elitarnym odbiorem?
Ta książka jest interesującą propozycją nie tylko dla socjologów, ale także dla designerów i wszystkich, którzy chcą zrozumieć społeczne mechanizmy kształtujące naszą codzienność.