Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Social media to ściema
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Social media stały się prawdziwą rewolucją w marketingu, stwarzając możliwości zbliżenia się do klientów i współpracowników oraz uruchamiania potężnych kampanii reklamowych. Ale czy rzeczywiście tak jest? Co podpowiada Ci zdrowy rozsądek? Kiedy ostatnio zastanawiałeś się, kto tak naprawdę zyskuje na tym biznesie? Jeśli masz wątpliwości odnośnie do obietnic składanych przez samozwańczych ekspertów online i podejrzanych konsultantów od PR, warto spojrzeć za kulisy tego świata. Platformy takie jak Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani jednoznacznie dobre, ani złe. Przez lata jednak powstał mit, że wystarczy obecność firmy na jednej z tych platform, aby odnieść sukces. Tymczasem korporacje i marketingowcy, którzy go propagują, czerpią z tego znaczne zyski. Jeśli jesteś zmęczony uczestnictwem w tym podejrzanym przedsięwzięciu, ta książka oferuje praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci budować trwałe relacje z klientami, rozwijać swoją markę oraz efektywnie korzystać z internetu, nie ponosząc przy tym ogromnych kosztów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Social media stały się prawdziwą rewolucją w marketingu, stwarzając możliwości zbliżenia się do klientów i współpracowników oraz uruchamiania potężnych kampanii reklamowych. Ale czy rzeczywiście tak jest? Co podpowiada Ci zdrowy rozsądek? Kiedy ostatnio zastanawiałeś się, kto tak naprawdę zyskuje na tym biznesie? Jeśli masz wątpliwości odnośnie do obietnic składanych przez samozwańczych ekspertów online i podejrzanych konsultantów od PR, warto spojrzeć za kulisy tego świata. Platformy takie jak Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani jednoznacznie dobre, ani złe. Przez lata jednak powstał mit, że wystarczy obecność firmy na jednej z tych platform, aby odnieść sukces. Tymczasem korporacje i marketingowcy, którzy go propagują, czerpią z tego znaczne zyski. Jeśli jesteś zmęczony uczestnictwem w tym podejrzanym przedsięwzięciu, ta książka oferuje praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci budować trwałe relacje z klientami, rozwijać swoją markę oraz efektywnie korzystać z internetu, nie ponosząc przy tym ogromnych kosztów.
