Książka - Siła komunikacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W dzisiejszym świecie pragniemy prowadzić rozmowy, które mają znaczenie i pomagają zbudować bliskość oraz rozwiązywać problemy. Chcemy być prawdziwie rozumiani, a także sami rozumieć innych. Marzymy o tym, aby nasi rozmówcy postrzegali nas w pełni, a nie jedynie jako przeciwników.

Każdy z nas doświadczył sytuacji, gdy rozmowy poszły niezgodnie z planem. Zamiast zbliżać, oddalały, a zamiast rozwiązywać problemy, generowały nowe. Takie interakcje często pozostawiają nas z poczuciem osamotnienia. Kluczem do sukcesu jest jednak nie jednomyślność, lecz umiejętne zarządzanie różnicami zdań, co odróżnia szczęśliwe pary, zgrane zespoły oraz współpracujące społeczności od tych mniej udanych.

Charles Duhigg, znany z wcześniejszych książek o tworzeniu nawyków i efektywnej pracy, tym razem skupia się na komunikacji. Analizuje, co robią najlepsi przyjaciele, wytrawni negocjatorzy i doświadczeni menadżerowie, aby zdobyć zaufanie innych. Wyróżnia trzy główne rodzaje rozmów, które prowadzimy na co dzień, i pokazuje, jak nadać im sens:

1. **O co tak naprawdę chodzi?** - W konfliktach, negocjacjach i codziennych interakcjach ważne jest zrozumienie prawdziwych motywacji rozmówców. Przykładem jest sprawa Leeroya Reeda, która ukazuje, że kluczem do porozumienia jest ustalenie wspólnego celu, a nie jedynie siła argumentów.

2. **Jak się czujemy?** - Emocje często pozostają w cieniu rozmów, mimo że są kluczowe. Historia Felixa Sigali, agenta FBI, podkreśla, jak ważne jest dzielenie się emocjami i słuchanie drugiej strony, co tworzy głębsze zrozumienie.

3. **Kim jesteśmy?** - Traktowanie rozmówcy w jednowymiarowy sposób jest często barierą w sensownych dyskusjach. Przykład z Netfliksa pokazuje, że mimo promowanej otwartości, jeden nieodpowiedni komentarz może zaszkodzić komunikacji.

Duhigg oddaje głos ekspertom: negocjatorom, naukowcom, terapeutom i aktywistom. Towarzyszymy Jimowi Lawlerowi z CIA w misji zwerbowania szpiega, obserwujemy debaty dotyczące dostępu do broni oraz dowiadujemy się, dlaczego pierwszy odcinek "Big Bang Theory" początkowo nie odniósł sukcesu.

Sekret wszystkich tych historii kryje się w prostocie, uczciwości oraz otwartości komunikacji. Jak to osiągnąć? Zapraszamy do lektury!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W dzisiejszym świecie pragniemy prowadzić rozmowy, które mają znaczenie i pomagają zbudować bliskość oraz rozwiązywać problemy. Chcemy być prawdziwie rozumiani, a także sami rozumieć innych. Marzymy o tym, aby nasi rozmówcy postrzegali nas w pełni, a nie jedynie jako przeciwników.

Każdy z nas doświadczył sytuacji, gdy rozmowy poszły niezgodnie z planem. Zamiast zbliżać, oddalały, a zamiast rozwiązywać problemy, generowały nowe. Takie interakcje często pozostawiają nas z poczuciem osamotnienia. Kluczem do sukcesu jest jednak nie jednomyślność, lecz umiejętne zarządzanie różnicami zdań, co odróżnia szczęśliwe pary, zgrane zespoły oraz współpracujące społeczności od tych mniej udanych.

Charles Duhigg, znany z wcześniejszych książek o tworzeniu nawyków i efektywnej pracy, tym razem skupia się na komunikacji. Analizuje, co robią najlepsi przyjaciele, wytrawni negocjatorzy i doświadczeni menadżerowie, aby zdobyć zaufanie innych. Wyróżnia trzy główne rodzaje rozmów, które prowadzimy na co dzień, i pokazuje, jak nadać im sens:

1. **O co tak naprawdę chodzi?** - W konfliktach, negocjacjach i codziennych interakcjach ważne jest zrozumienie prawdziwych motywacji rozmówców. Przykładem jest sprawa Leeroya Reeda, która ukazuje, że kluczem do porozumienia jest ustalenie wspólnego celu, a nie jedynie siła argumentów.

2. **Jak się czujemy?** - Emocje często pozostają w cieniu rozmów, mimo że są kluczowe. Historia Felixa Sigali, agenta FBI, podkreśla, jak ważne jest dzielenie się emocjami i słuchanie drugiej strony, co tworzy głębsze zrozumienie.

3. **Kim jesteśmy?** - Traktowanie rozmówcy w jednowymiarowy sposób jest często barierą w sensownych dyskusjach. Przykład z Netfliksa pokazuje, że mimo promowanej otwartości, jeden nieodpowiedni komentarz może zaszkodzić komunikacji.

Duhigg oddaje głos ekspertom: negocjatorom, naukowcom, terapeutom i aktywistom. Towarzyszymy Jimowi Lawlerowi z CIA w misji zwerbowania szpiega, obserwujemy debaty dotyczące dostępu do broni oraz dowiadujemy się, dlaczego pierwszy odcinek "Big Bang Theory" początkowo nie odniósł sukcesu.

Sekret wszystkich tych historii kryje się w prostocie, uczciwości oraz otwartości komunikacji. Jak to osiągnąć? Zapraszamy do lektury!

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 35.08 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 320
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 148 × 210 mm
ID: 9788301233617

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info