Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Siła dobrych pytań
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj moc zadawania właściwych pytań! Co sprawia, że nowo poznana osoba nas pamięta lub potencjalny klient zwraca uwagę? Często mówi się, że to spryt i błyskawiczne podejmowanie decyzji pomagają w zdobywaniu klientów, podczas gdy umiejętność dobrego doboru słów przysparza nam przyjaciół. Jednak nasze opracowanie pokazuje, że kluczem do sukcesu jest sztuka zadawania trafnych pytań, a nie konieczność posiadania zawsze gotowych odpowiedzi.
To wypróbowana metoda na zdobywanie nowych klientów, zacieśnianie relacji i szybkie nawiązywanie kontaktów. Dowiesz się, jak używać pytań, które inspirują do myślenia, i jak zdobywać narzędzia sięgające do serc i umysłów innych. W 35 inspirujących rozdziałach spotkasz interesujące osoby i poznasz prawdziwe historie, które pokazują, jak skutecznie można wykorzystać siłę przemyślanych pytań.
Przykładowo, odkryjesz motywacyjne pytanie Steve'a Jobsa, które przyniosło przełom w rozwoju Macintosha, ale także dowiesz się o pytaniu, które nigdy nie padło i kosztowało znaną firmę utratę kluczowego kontraktu. Książka pełna jest takich inspiracji, gotowych do zastosowania w codziennym życiu.
Umiejętność zadawania pytań może znacząco podnieść twoją efektywność zarówno zawodowo, jak i w życiu osobistym. Niniejsza książka pomoże ci rozwijać i pogłębiać więzi, skuteczniej sprzedawać produkty, usługi czy pomysły, a także motywować innych do działania ponad swoje wyobrażenia. Naucz się wpływać na klientów, współpracowników i przyjaciół z większą skutecznością.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj moc zadawania właściwych pytań! Co sprawia, że nowo poznana osoba nas pamięta lub potencjalny klient zwraca uwagę? Często mówi się, że to spryt i błyskawiczne podejmowanie decyzji pomagają w zdobywaniu klientów, podczas gdy umiejętność dobrego doboru słów przysparza nam przyjaciół. Jednak nasze opracowanie pokazuje, że kluczem do sukcesu jest sztuka zadawania trafnych pytań, a nie konieczność posiadania zawsze gotowych odpowiedzi.
To wypróbowana metoda na zdobywanie nowych klientów, zacieśnianie relacji i szybkie nawiązywanie kontaktów. Dowiesz się, jak używać pytań, które inspirują do myślenia, i jak zdobywać narzędzia sięgające do serc i umysłów innych. W 35 inspirujących rozdziałach spotkasz interesujące osoby i poznasz prawdziwe historie, które pokazują, jak skutecznie można wykorzystać siłę przemyślanych pytań.
Przykładowo, odkryjesz motywacyjne pytanie Steve'a Jobsa, które przyniosło przełom w rozwoju Macintosha, ale także dowiesz się o pytaniu, które nigdy nie padło i kosztowało znaną firmę utratę kluczowego kontraktu. Książka pełna jest takich inspiracji, gotowych do zastosowania w codziennym życiu.
Umiejętność zadawania pytań może znacząco podnieść twoją efektywność zarówno zawodowo, jak i w życiu osobistym. Niniejsza książka pomoże ci rozwijać i pogłębiać więzi, skuteczniej sprzedawać produkty, usługi czy pomysły, a także motywować innych do działania ponad swoje wyobrażenia. Naucz się wpływać na klientów, współpracowników i przyjaciół z większą skutecznością.
