Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SEO Zaawansowany audyt. Strategie i metody optymalizacji witryn internetowych dla wyszukiwarek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik ten jest niezbędnym narzędziem dla specjalistów SEO pragnących udoskonalić swoje umiejętności w zakresie audytu SEO. W książce znajdziesz szczegółowe wskazówki dotyczące profesjonalnej analizy strony internetowej.
Dowiesz się, jak sprawić, by użytkownicy łatwiej odnajdywali Twoją stronę, jak poprawić widoczność w sieci oraz jak krok po kroku przeprowadzić audyt SEO. Nauczysz się analizować domeny, kontrolować zablokowane zasoby oraz dokonywać szczegółowej analizy struktury strony.
Książka oferuje aktualne informacje dotyczące budżetu na crawl oraz analizy logów, a także szczegółowo omawia zagadnienia związane z crawlingiem, wyszukiwarkami wewnętrznymi, nawigacją wyróżnianą oraz problemami związanymi z kanonikalizacją. Dowiesz się również, jak efektywnie używać tagów semantycznych i danych ustrukturyzowanych.
Poradnik zawiera także specjalistyczne rozdziały poświęcone audytom SEO dla witryn mobilnych, serwisów informacyjnych oraz stron lokalnych. Ponadto, zwraca uwagę na znaczenie prędkości ładowania strony i jej ogólnej wydajności. Znajdziesz tu również cenne informacje na temat kar – dowiesz się, czym są, dlaczego mogą zostać nałożone, jak ich unikać oraz jak skutecznie się ich pozbyć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik ten jest niezbędnym narzędziem dla specjalistów SEO pragnących udoskonalić swoje umiejętności w zakresie audytu SEO. W książce znajdziesz szczegółowe wskazówki dotyczące profesjonalnej analizy strony internetowej.
Dowiesz się, jak sprawić, by użytkownicy łatwiej odnajdywali Twoją stronę, jak poprawić widoczność w sieci oraz jak krok po kroku przeprowadzić audyt SEO. Nauczysz się analizować domeny, kontrolować zablokowane zasoby oraz dokonywać szczegółowej analizy struktury strony.
Książka oferuje aktualne informacje dotyczące budżetu na crawl oraz analizy logów, a także szczegółowo omawia zagadnienia związane z crawlingiem, wyszukiwarkami wewnętrznymi, nawigacją wyróżnianą oraz problemami związanymi z kanonikalizacją. Dowiesz się również, jak efektywnie używać tagów semantycznych i danych ustrukturyzowanych.
Poradnik zawiera także specjalistyczne rozdziały poświęcone audytom SEO dla witryn mobilnych, serwisów informacyjnych oraz stron lokalnych. Ponadto, zwraca uwagę na znaczenie prędkości ładowania strony i jej ogólnej wydajności. Znajdziesz tu również cenne informacje na temat kar – dowiesz się, czym są, dlaczego mogą zostać nałożone, jak ich unikać oraz jak skutecznie się ich pozbyć.
