Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Selekcje. Jak szkoła niszczy ludzi, społeczeństwa i świat
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wyobraźmy sobie świat bez tradycyjnej instytucji szkoły. Może to właśnie to, czego powinniśmy dziś pragnąć? Co szkoła naprawdę nam daje? Czy nie uczy nas jedynie posłuszeństwa, bierności, rywalizacji i pracy pod przymusem, oprócz podstawowej wiedzy jak tabliczka mnożenia?
Wielu z nas wierzy, że szkoła promuje w dzieciach przedsiębiorczość, zmniejsza dysproporcje społeczne i napędza rozwój cywilizacyjny. Czy to jednak prawda? Istnieją argumenty, że jest zupełnie odwrotnie. To szkoła powoduje, że ludzie czują się nieszczęśliwi. To ona już od najmłodszych lat dokonuje selekcji, dzieląc dzieci na „lepsze” i „słabsze”. Przez to, nasze społeczeństwo staje się coraz bardziej nieszczęśliwe, a wiele osób zapomina o swojej prawdziwej tożsamości.
Szkoła, jako instytucja, została powołana do życia w konkretnym czasie i aby realizować ściśle określone cele, które były istotne dla XIX wieku. Nasz obecny system edukacji wywodzi się właśnie z tamtych czasów. Dziś, w rzeczywistości zdominowanej przez naukę zdalną, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej potrzebujemy nowatorskiego spojrzenia na edukację i jej rolę w naszym życiu. Musimy zrozumieć, jak szkoła może zdegradować ludzi, społeczeństwa i cały świat.
Dysponując odpowiednią wiedzą, możemy ochronić nasze dzieci przed zgubnymi skutkami tradycyjnego podejścia do edukacji. Powinniśmy zrobić wszystko, co możliwe, aby szkoła nie tłumiła ich kreatywności, pasji odkrywania i marzeń o lepszej przyszłości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wyobraźmy sobie świat bez tradycyjnej instytucji szkoły. Może to właśnie to, czego powinniśmy dziś pragnąć? Co szkoła naprawdę nam daje? Czy nie uczy nas jedynie posłuszeństwa, bierności, rywalizacji i pracy pod przymusem, oprócz podstawowej wiedzy jak tabliczka mnożenia?
Wielu z nas wierzy, że szkoła promuje w dzieciach przedsiębiorczość, zmniejsza dysproporcje społeczne i napędza rozwój cywilizacyjny. Czy to jednak prawda? Istnieją argumenty, że jest zupełnie odwrotnie. To szkoła powoduje, że ludzie czują się nieszczęśliwi. To ona już od najmłodszych lat dokonuje selekcji, dzieląc dzieci na „lepsze” i „słabsze”. Przez to, nasze społeczeństwo staje się coraz bardziej nieszczęśliwe, a wiele osób zapomina o swojej prawdziwej tożsamości.
Szkoła, jako instytucja, została powołana do życia w konkretnym czasie i aby realizować ściśle określone cele, które były istotne dla XIX wieku. Nasz obecny system edukacji wywodzi się właśnie z tamtych czasów. Dziś, w rzeczywistości zdominowanej przez naukę zdalną, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej potrzebujemy nowatorskiego spojrzenia na edukację i jej rolę w naszym życiu. Musimy zrozumieć, jak szkoła może zdegradować ludzi, społeczeństwa i cały świat.
Dysponując odpowiednią wiedzą, możemy ochronić nasze dzieci przed zgubnymi skutkami tradycyjnego podejścia do edukacji. Powinniśmy zrobić wszystko, co możliwe, aby szkoła nie tłumiła ich kreatywności, pasji odkrywania i marzeń o lepszej przyszłości.
