Książka - Sekrety mody

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Sekrety mody

Sekrety mody

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by poznać tajniki, które prowadzą do sukcesu w świecie mody? W globalnej rzeczywistości, gdzie miasta takie jak Paryż, Londyn, Madryt, Nowy Jork, Tokio czy Pekin stanowią centra modowe, jedynie niewielka grupa osób kontroluje ten rynek. Co sprawiło, że osiągnęli taką potęgę? Osoby jak Balenciaga, Dior, Yves Saint Laurent, Ralph Lauren i Calvin Klein zbudowały imponujące imperia, które zdefiniowały na nowo świat mody. Ale czy są naprawdę nieosiągalni? Co sprawia, że wielu utalentowanym projektantom nie udaje się przebić? Czy ich pozycja jest trwała, czy może ich sława jest ulotna?

Podróż w świat mody zaczyna się we Francji, gdzie twórcy tacy jak Worth i Madeleine Vionnet, a także innowatorzy jak Paul Poiret i Elsa Schiaparelli, zadziwiali swoimi dziełami. W Anglii, Mary Quant, Vivienne Westwood i Stella McCartney przekształciły modę oraz społeczne normy. Z Hiszpanii wywodzi się Zara, marka, która podbiła świat swoim podejściem prêt-à-porter. Tymczasem z Azji trzej „samuraje”, Miyake, Yamamoto i Rei Kawakubo, zdobyli zachodnią scenę mody, zmieniając przy tym utarte wzorce myślenia. Co przyczyniło się do ich sukcesu? Kto wprowadził koncepcję pokazów mody jako wydarzeń artystycznych? Kto wpłynął na zmianę postrzegania kobiecej sylwetki? Jak zdefiniowano marketing modowy? Co sprawiło, że torebka stała się oznaką statusu?

Od czasów Wortha, który w XIX wieku zapoczątkował haute couture, po wyzwania XXI wieku, przyglądamy się historiom osiemnastu wyjątkowych postaci z trzech kontynentów, odkrywając sekrety ich osiągnięć.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by poznać tajniki, które prowadzą do sukcesu w świecie mody? W globalnej rzeczywistości, gdzie miasta takie jak Paryż, Londyn, Madryt, Nowy Jork, Tokio czy Pekin stanowią centra modowe, jedynie niewielka grupa osób kontroluje ten rynek. Co sprawiło, że osiągnęli taką potęgę? Osoby jak Balenciaga, Dior, Yves Saint Laurent, Ralph Lauren i Calvin Klein zbudowały imponujące imperia, które zdefiniowały na nowo świat mody. Ale czy są naprawdę nieosiągalni? Co sprawia, że wielu utalentowanym projektantom nie udaje się przebić? Czy ich pozycja jest trwała, czy może ich sława jest ulotna?

Podróż w świat mody zaczyna się we Francji, gdzie twórcy tacy jak Worth i Madeleine Vionnet, a także innowatorzy jak Paul Poiret i Elsa Schiaparelli, zadziwiali swoimi dziełami. W Anglii, Mary Quant, Vivienne Westwood i Stella McCartney przekształciły modę oraz społeczne normy. Z Hiszpanii wywodzi się Zara, marka, która podbiła świat swoim podejściem prêt-à-porter. Tymczasem z Azji trzej „samuraje”, Miyake, Yamamoto i Rei Kawakubo, zdobyli zachodnią scenę mody, zmieniając przy tym utarte wzorce myślenia. Co przyczyniło się do ich sukcesu? Kto wprowadził koncepcję pokazów mody jako wydarzeń artystycznych? Kto wpłynął na zmianę postrzegania kobiecej sylwetki? Jak zdefiniowano marketing modowy? Co sprawiło, że torebka stała się oznaką statusu?

Od czasów Wortha, który w XIX wieku zapoczątkował haute couture, po wyzwania XXI wieku, przyglądamy się historiom osiemnastu wyjątkowych postaci z trzech kontynentów, odkrywając sekrety ich osiągnięć.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 19.35 zł
Okładka: Zintegrowana
Ilość stron: 400
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 150 × 235 mm
ID: 9788363431792
Autorzy:
Wydawnictwo:

Inne książki: Yann Kerlau

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info