Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sekrety mody
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by poznać tajniki, które prowadzą do sukcesu w świecie mody? W globalnej rzeczywistości, gdzie miasta takie jak Paryż, Londyn, Madryt, Nowy Jork, Tokio czy Pekin stanowią centra modowe, jedynie niewielka grupa osób kontroluje ten rynek. Co sprawiło, że osiągnęli taką potęgę? Osoby jak Balenciaga, Dior, Yves Saint Laurent, Ralph Lauren i Calvin Klein zbudowały imponujące imperia, które zdefiniowały na nowo świat mody. Ale czy są naprawdę nieosiągalni? Co sprawia, że wielu utalentowanym projektantom nie udaje się przebić? Czy ich pozycja jest trwała, czy może ich sława jest ulotna?
Podróż w świat mody zaczyna się we Francji, gdzie twórcy tacy jak Worth i Madeleine Vionnet, a także innowatorzy jak Paul Poiret i Elsa Schiaparelli, zadziwiali swoimi dziełami. W Anglii, Mary Quant, Vivienne Westwood i Stella McCartney przekształciły modę oraz społeczne normy. Z Hiszpanii wywodzi się Zara, marka, która podbiła świat swoim podejściem prêt-à-porter. Tymczasem z Azji trzej „samuraje”, Miyake, Yamamoto i Rei Kawakubo, zdobyli zachodnią scenę mody, zmieniając przy tym utarte wzorce myślenia. Co przyczyniło się do ich sukcesu? Kto wprowadził koncepcję pokazów mody jako wydarzeń artystycznych? Kto wpłynął na zmianę postrzegania kobiecej sylwetki? Jak zdefiniowano marketing modowy? Co sprawiło, że torebka stała się oznaką statusu?
Od czasów Wortha, który w XIX wieku zapoczątkował haute couture, po wyzwania XXI wieku, przyglądamy się historiom osiemnastu wyjątkowych postaci z trzech kontynentów, odkrywając sekrety ich osiągnięć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, by poznać tajniki, które prowadzą do sukcesu w świecie mody? W globalnej rzeczywistości, gdzie miasta takie jak Paryż, Londyn, Madryt, Nowy Jork, Tokio czy Pekin stanowią centra modowe, jedynie niewielka grupa osób kontroluje ten rynek. Co sprawiło, że osiągnęli taką potęgę? Osoby jak Balenciaga, Dior, Yves Saint Laurent, Ralph Lauren i Calvin Klein zbudowały imponujące imperia, które zdefiniowały na nowo świat mody. Ale czy są naprawdę nieosiągalni? Co sprawia, że wielu utalentowanym projektantom nie udaje się przebić? Czy ich pozycja jest trwała, czy może ich sława jest ulotna?
Podróż w świat mody zaczyna się we Francji, gdzie twórcy tacy jak Worth i Madeleine Vionnet, a także innowatorzy jak Paul Poiret i Elsa Schiaparelli, zadziwiali swoimi dziełami. W Anglii, Mary Quant, Vivienne Westwood i Stella McCartney przekształciły modę oraz społeczne normy. Z Hiszpanii wywodzi się Zara, marka, która podbiła świat swoim podejściem prêt-à-porter. Tymczasem z Azji trzej „samuraje”, Miyake, Yamamoto i Rei Kawakubo, zdobyli zachodnią scenę mody, zmieniając przy tym utarte wzorce myślenia. Co przyczyniło się do ich sukcesu? Kto wprowadził koncepcję pokazów mody jako wydarzeń artystycznych? Kto wpłynął na zmianę postrzegania kobiecej sylwetki? Jak zdefiniowano marketing modowy? Co sprawiło, że torebka stała się oznaką statusu?
Od czasów Wortha, który w XIX wieku zapoczątkował haute couture, po wyzwania XXI wieku, przyglądamy się historiom osiemnastu wyjątkowych postaci z trzech kontynentów, odkrywając sekrety ich osiągnięć.
