Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Saper, czyli jak rozminować agresję. Program profilaktyczno- wychowawczy dla klas IV- VI szkół podstawowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program profilaktyczno-wychowawczy dla uczniów klas IV-VI w szkołach podstawowych to 19-godzinny cykl zajęć, którego głównym celem jest rozwinięcie u uczestników świadomości osobistej odpowiedzialności oraz umiejętności radzenia sobie z emocjami, zwłaszcza takimi jak złość i agresja.
Program bazuje na opowiadaniu zatytułowanym "Agresja", a zajęcia często przyjmują formę nauki przez zabawę. W trakcie uczestnictwa, uczniowie szkolą się w "Szkole Saperów". Po ukończeniu kursu, podpisują DEKLARACJĘ POKOJOWĄ i otrzymują ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA SZKOŁY SAPERÓW.
Do kluczowych treści programu należą takie tematy jak: współpraca z rodzicami w ramach projektu SAPER, zajęcia integracyjne, proces dojrzewania, miejsce jednostki w grupie, system wartości, emocje, radzenie sobie z agresją, a także elementy treningu twórczości. Program kończy etap rozbrajania min symbolizujących agresywne zachowania, co jest częścią ceremonii ukończenia Szkoły Saperów, po której uczestnicy podpisują deklarację pokojową i otrzymują świadectwa ukończenia kursu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program profilaktyczno-wychowawczy dla uczniów klas IV-VI w szkołach podstawowych to 19-godzinny cykl zajęć, którego głównym celem jest rozwinięcie u uczestników świadomości osobistej odpowiedzialności oraz umiejętności radzenia sobie z emocjami, zwłaszcza takimi jak złość i agresja.
Program bazuje na opowiadaniu zatytułowanym "Agresja", a zajęcia często przyjmują formę nauki przez zabawę. W trakcie uczestnictwa, uczniowie szkolą się w "Szkole Saperów". Po ukończeniu kursu, podpisują DEKLARACJĘ POKOJOWĄ i otrzymują ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA SZKOŁY SAPERÓW.
Do kluczowych treści programu należą takie tematy jak: współpraca z rodzicami w ramach projektu SAPER, zajęcia integracyjne, proces dojrzewania, miejsce jednostki w grupie, system wartości, emocje, radzenie sobie z agresją, a także elementy treningu twórczości. Program kończy etap rozbrajania min symbolizujących agresywne zachowania, co jest częścią ceremonii ukończenia Szkoły Saperów, po której uczestnicy podpisują deklarację pokojową i otrzymują świadectwa ukończenia kursu.
