Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rynek dzieł sztuki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia stanowi szeroko zakrojone i wielodyscyplinarne badanie, które analizuje rynek dzieł sztuki jako specyficzny przypadek rynku dóbr unikatowych. Charakteryzuje się on swoją nietrwałością i wymyka typowym regułom ekonomii neoklasycznej oraz teorii użyteczności według Von Neumanna i Morgensterna. Z jednej strony, praca skupia się na tradycyjnych miernikach inwestycyjnych, takich jak stopa zwrotu, wskaźniki korelacji i efektywność rynku. Z drugiej strony, eksploruje ona ekonomię behawioralną, próbując wyjaśnić systematyczne i powtarzalne nieefektywności rynku dzieł sztuki wynikające z nieracjonalnych zachowań jego uczestników, które zderzają emocje z racjonalnymi strategiami inwestycyjnymi.
Rosnące zainteresowanie ekonomistów i inwestorów rynkiem dzieł sztuki niesie ze sobą potencjalne zagrożenia. Jednym z nich jest postrzeganie dzieł sztuki oraz innych dóbr unikatowych jako kolejnej klasy aktywów inwestycyjnych, takich jak akcje czy obligacje. Monografia ta ma na celu ukazanie, że takie podejście może prowadzić do błędnych wniosków, podkreślając, że dzieła te nie powinny być traktowane wyłącznie jak typowe produkty inwestycyjne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia stanowi szeroko zakrojone i wielodyscyplinarne badanie, które analizuje rynek dzieł sztuki jako specyficzny przypadek rynku dóbr unikatowych. Charakteryzuje się on swoją nietrwałością i wymyka typowym regułom ekonomii neoklasycznej oraz teorii użyteczności według Von Neumanna i Morgensterna. Z jednej strony, praca skupia się na tradycyjnych miernikach inwestycyjnych, takich jak stopa zwrotu, wskaźniki korelacji i efektywność rynku. Z drugiej strony, eksploruje ona ekonomię behawioralną, próbując wyjaśnić systematyczne i powtarzalne nieefektywności rynku dzieł sztuki wynikające z nieracjonalnych zachowań jego uczestników, które zderzają emocje z racjonalnymi strategiami inwestycyjnymi.
Rosnące zainteresowanie ekonomistów i inwestorów rynkiem dzieł sztuki niesie ze sobą potencjalne zagrożenia. Jednym z nich jest postrzeganie dzieł sztuki oraz innych dóbr unikatowych jako kolejnej klasy aktywów inwestycyjnych, takich jak akcje czy obligacje. Monografia ta ma na celu ukazanie, że takie podejście może prowadzić do błędnych wniosków, podkreślając, że dzieła te nie powinny być traktowane wyłącznie jak typowe produkty inwestycyjne.
