Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozwój dziecka i teoria poliwagalna. Wsparcie w praktyce klinicznej i pracy wychowawczej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poczucie bezpieczeństwa jest kluczowe dla prawidłowego rozwoju fizycznego i psychicznego dziecka od jego narodzin. W książce "Zastosowanie teorii poliwagalnej w praktyce klinicznej", Marilyn R. Sanders, neonatolożka, oraz dziecięcy psychiatra George S. Thompson analizują, jak teoria poliwagalna może być implementowana w praktyce klinicznej. Poruszają temat wpływu traumy i braku zdrowych relacji na przywiązanie oraz przedstawiają sposoby, jak ograniczyć negatywne skutki emocjonalnej separacji. Ważną rolę w budowaniu poczucia zaufania i więzi między rodzicem a dzieckiem odgrywa personel medyczny, który dzięki wiedzy o koregulacji i neurocepcji, może stworzyć wspierające środowisko, korzystne dla małych pacjentów i ich rodzin.
Książka "Rozwój dziecka i teoria poliwagalna" przedstawia wiedzę z obszarów medycyny, psychologii i pedagogiki. Dostarcza praktycznych wskazówek, konkretnych strategii oraz przykładów, jak teoria poliwagalna może być stosowana przez zespoły specjalistów. Sanders i Thompson, korzystając z teorii poliwagalnej, analizują trudności w tworzeniu więzi, które doświadczane są przez dzieci i rodziny od poczęcia do adolescencji, oraz ich wpływ na życie. Dzięki doświadczeniu z medycyny i psychoterapii, autorzy pokazują na konkretnych przykładach, jak wkładać kluczowe elementy bezpieczeństwa i więzi w interakcje kliniczne. Ta książka to znakomity przewodnik, jak aktywować naturalne, wbudowane w naszą biologię szlaki oraz jak tworzyć więzi społeczne, które są fundamentem naszego dobrostanu.
Marilyn R. Sanders, lekarka w Connecticut Children's Medical Center i profesor pediatrii na University of Connecticut School of Medicine, wdraża zasady teorii poliwagalnej w intensywną opiekę nad niemowlętami. Również George S. Thompson, psychiatra, współpracuje z rodzinami i organizacjami opieki zdrowotnej, aby stworzyć bezpieczne emocjonalnie, oparte na współpracy otoczenia, które przekształcają traumę w mądrość. Razem z Sanders, dzielą się praktycznym zastosowaniem teorii poliwagalnej, wzmacniając relacje i zaufanie w środowiskach klinicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poczucie bezpieczeństwa jest kluczowe dla prawidłowego rozwoju fizycznego i psychicznego dziecka od jego narodzin. W książce "Zastosowanie teorii poliwagalnej w praktyce klinicznej", Marilyn R. Sanders, neonatolożka, oraz dziecięcy psychiatra George S. Thompson analizują, jak teoria poliwagalna może być implementowana w praktyce klinicznej. Poruszają temat wpływu traumy i braku zdrowych relacji na przywiązanie oraz przedstawiają sposoby, jak ograniczyć negatywne skutki emocjonalnej separacji. Ważną rolę w budowaniu poczucia zaufania i więzi między rodzicem a dzieckiem odgrywa personel medyczny, który dzięki wiedzy o koregulacji i neurocepcji, może stworzyć wspierające środowisko, korzystne dla małych pacjentów i ich rodzin.
Książka "Rozwój dziecka i teoria poliwagalna" przedstawia wiedzę z obszarów medycyny, psychologii i pedagogiki. Dostarcza praktycznych wskazówek, konkretnych strategii oraz przykładów, jak teoria poliwagalna może być stosowana przez zespoły specjalistów. Sanders i Thompson, korzystając z teorii poliwagalnej, analizują trudności w tworzeniu więzi, które doświadczane są przez dzieci i rodziny od poczęcia do adolescencji, oraz ich wpływ na życie. Dzięki doświadczeniu z medycyny i psychoterapii, autorzy pokazują na konkretnych przykładach, jak wkładać kluczowe elementy bezpieczeństwa i więzi w interakcje kliniczne. Ta książka to znakomity przewodnik, jak aktywować naturalne, wbudowane w naszą biologię szlaki oraz jak tworzyć więzi społeczne, które są fundamentem naszego dobrostanu.
Marilyn R. Sanders, lekarka w Connecticut Children's Medical Center i profesor pediatrii na University of Connecticut School of Medicine, wdraża zasady teorii poliwagalnej w intensywną opiekę nad niemowlętami. Również George S. Thompson, psychiatra, współpracuje z rodzinami i organizacjami opieki zdrowotnej, aby stworzyć bezpieczne emocjonalnie, oparte na współpracy otoczenia, które przekształcają traumę w mądrość. Razem z Sanders, dzielą się praktycznym zastosowaniem teorii poliwagalnej, wzmacniając relacje i zaufanie w środowiskach klinicznych.
