Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Religia moje miejsce w kościele. Podręcznik. Klasa 2. Liceum i technikum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest podzielona na sześć działów i zawiera 56 lekcji, które mają na celu pomóc uczniom w odnalezieniu swojego miejsca w Kościele. Tematyka skupia się na problemach egzystencjalnych, co pozwala młodemu człowiekowi na refleksję nad swoimi postawami, działaniami i decyzjami. Ponadto, książka dostarcza solidnej wiedzy teologicznej, opartej na naukach Kościoła. Interesujące zestawienie współczesnych myśli autorów z odniesieniami biblijnymi przygotowuje młodzież do dorosłego życia, akcentując znaczenie podejmowania odpowiedzialnych wyborów zgodnych z nauką Chrystusa. Pytania kierowane do uczniów są zaprojektowane tak, by stymulować ich kreatywność oraz zachęcać do dialogu i dyskusji podczas zajęć, prowadząc do wniosku, że nie ma sprzeczności między wiarą, wiedzą a życiem osobistym. Dodatkowo, atrakcyjna szata graficzna odgrywa kluczową rolę dydaktyczno-wychowawczą, wspierając uczniów w wykorzystywaniu wiedzy zdobytej na innych przedmiotach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest podzielona na sześć działów i zawiera 56 lekcji, które mają na celu pomóc uczniom w odnalezieniu swojego miejsca w Kościele. Tematyka skupia się na problemach egzystencjalnych, co pozwala młodemu człowiekowi na refleksję nad swoimi postawami, działaniami i decyzjami. Ponadto, książka dostarcza solidnej wiedzy teologicznej, opartej na naukach Kościoła. Interesujące zestawienie współczesnych myśli autorów z odniesieniami biblijnymi przygotowuje młodzież do dorosłego życia, akcentując znaczenie podejmowania odpowiedzialnych wyborów zgodnych z nauką Chrystusa. Pytania kierowane do uczniów są zaprojektowane tak, by stymulować ich kreatywność oraz zachęcać do dialogu i dyskusji podczas zajęć, prowadząc do wniosku, że nie ma sprzeczności między wiarą, wiedzą a życiem osobistym. Dodatkowo, atrakcyjna szata graficzna odgrywa kluczową rolę dydaktyczno-wychowawczą, wspierając uczniów w wykorzystywaniu wiedzy zdobytej na innych przedmiotach.
