Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Relacje z mediami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeszcze do niedawna dziennikarstwo gospodarcze uchodziło za mało istotne i nieatrakcyjne dla szerokiej publiczności. Dziś jednak informacje ze świata biznesu często stają się głównymi tematami dnia. Coraz więcej osób pragnie zrozumieć, jak działają przedsiębiorstwa i co leży u podstaw ich sukcesów bądź porażek. Ten przewodnik oferuje praktyczne porady dla tych, którzy chcieliby efektywnie współpracować z mediami, zarówno w sytuacjach kryzysowych, jak i w czasach pomyślności. Czytelnicy zyskają wgląd w mechanizmy działania mediów, poznając czynniki motywujące prasę, powody, dla których dziennikarze wybierają określone tematy, cele ich pytań oraz proces decyzyjny dotyczący publikacji materiałów. Umiejętności zarządzania komunikacją z mediami oraz skuteczne przekazywanie wiadomości mogą stanowić znaczną przewagę konkurencyjną dla firmy. Dzięki wskazówkom zawartym w tym przewodniku, menedżerowie, właściciele firm, pracownicy działów marketingu oraz wszyscy zainteresowani mediami zrozumieją, że te zalety można nabyć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeszcze do niedawna dziennikarstwo gospodarcze uchodziło za mało istotne i nieatrakcyjne dla szerokiej publiczności. Dziś jednak informacje ze świata biznesu często stają się głównymi tematami dnia. Coraz więcej osób pragnie zrozumieć, jak działają przedsiębiorstwa i co leży u podstaw ich sukcesów bądź porażek. Ten przewodnik oferuje praktyczne porady dla tych, którzy chcieliby efektywnie współpracować z mediami, zarówno w sytuacjach kryzysowych, jak i w czasach pomyślności. Czytelnicy zyskają wgląd w mechanizmy działania mediów, poznając czynniki motywujące prasę, powody, dla których dziennikarze wybierają określone tematy, cele ich pytań oraz proces decyzyjny dotyczący publikacji materiałów. Umiejętności zarządzania komunikacją z mediami oraz skuteczne przekazywanie wiadomości mogą stanowić znaczną przewagę konkurencyjną dla firmy. Dzięki wskazówkom zawartym w tym przewodniku, menedżerowie, właściciele firm, pracownicy działów marketingu oraz wszyscy zainteresowani mediami zrozumieją, że te zalety można nabyć.
