Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Raz mnie widzisz, raz nie widzisz i inne eseje o dizajnie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
We współczesnym świecie, gdzie półprawdy często zyskują atrakcyjne opakowanie, refleksja nad formą przyjmowaną przez idee staje się niezmiernie ważna. W pola tej złożonej rzeczywistości projektowania graficznego, dizajnu i reklamy trudno znaleźć lepszego przewodnika niż Michael Bierut. Jest on uznanym projektantem, byłym przewodniczącym AIGA, a także partnerem w Pentagram, największej na świecie niezależnej agencji projektowej. Bierut, będący uczniem legendarnego Massima Vignellego, z pasją, humorem i niegasnącą ciekawością w swych ponad pięćdziesięciu esejach bada projektowanie graficzne. To dziedzina, która w ostatnich dekadach przeszła ewolucję z obszaru specjalistycznego do tematu powszechnego dyskursu, wywołując szerokie zainteresowanie i kontrowersje. Kiedy ostatnio spieraliście się o zmiany w logotypach?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
We współczesnym świecie, gdzie półprawdy często zyskują atrakcyjne opakowanie, refleksja nad formą przyjmowaną przez idee staje się niezmiernie ważna. W pola tej złożonej rzeczywistości projektowania graficznego, dizajnu i reklamy trudno znaleźć lepszego przewodnika niż Michael Bierut. Jest on uznanym projektantem, byłym przewodniczącym AIGA, a także partnerem w Pentagram, największej na świecie niezależnej agencji projektowej. Bierut, będący uczniem legendarnego Massima Vignellego, z pasją, humorem i niegasnącą ciekawością w swych ponad pięćdziesięciu esejach bada projektowanie graficzne. To dziedzina, która w ostatnich dekadach przeszła ewolucję z obszaru specjalistycznego do tematu powszechnego dyskursu, wywołując szerokie zainteresowanie i kontrowersje. Kiedy ostatnio spieraliście się o zmiany w logotypach?
