Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Informacje niefinansowe odgrywają kluczową rolę w strategiach komunikacyjnych firmy, a jednym z ich elementów jest model biznesu. W Polsce niektóre przedsiębiorstwa są zobowiązane do jego ujawniania. Model biznesu można postrzegać jako zwięzłego przedstawiciela działalności firmy, oferującego całościowy obraz jej operacji oraz wpływu na otoczenie lokalne i globalne. Książka analizuje, jak spółki z sektora energetyki, paliw, górnictwa i telekomunikacji, notowane na warszawskiej giełdzie, relacjonują swój model biznesowy.
Publikacja omawia kluczowe aspekty sprawozdawczości korporacyjnej, z akcentem na zintegrowane podejście do postrzegania działalności firmy oraz systemu informacji gospodarczej, który najczęściej przedstawiany jest w formie raportu zintegrowanego. Przedstawiono tu również szczegółowe omówienie koncepcji modelu biznesowego, jego klasyfikacji, czynników wpływających na jego ewolucję oraz jego składowych. Książka przybliża także tematykę wartości przedsiębiorstwa i zarządzania nią, podkreślając różnorodne metody jej pomiaru. Zawarto tutaj analizę i ocenę modeli biznesowych na przykładzie czterech istotnych komponentów: kapitałów, działań biznesowych, efektów wyjściowych oraz wyników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Informacje niefinansowe odgrywają kluczową rolę w strategiach komunikacyjnych firmy, a jednym z ich elementów jest model biznesu. W Polsce niektóre przedsiębiorstwa są zobowiązane do jego ujawniania. Model biznesu można postrzegać jako zwięzłego przedstawiciela działalności firmy, oferującego całościowy obraz jej operacji oraz wpływu na otoczenie lokalne i globalne. Książka analizuje, jak spółki z sektora energetyki, paliw, górnictwa i telekomunikacji, notowane na warszawskiej giełdzie, relacjonują swój model biznesowy.
Publikacja omawia kluczowe aspekty sprawozdawczości korporacyjnej, z akcentem na zintegrowane podejście do postrzegania działalności firmy oraz systemu informacji gospodarczej, który najczęściej przedstawiany jest w formie raportu zintegrowanego. Przedstawiono tu również szczegółowe omówienie koncepcji modelu biznesowego, jego klasyfikacji, czynników wpływających na jego ewolucję oraz jego składowych. Książka przybliża także tematykę wartości przedsiębiorstwa i zarządzania nią, podkreślając różnorodne metody jej pomiaru. Zawarto tutaj analizę i ocenę modeli biznesowych na przykładzie czterech istotnych komponentów: kapitałów, działań biznesowych, efektów wyjściowych oraz wyników.
