Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia koncentruje się na rachunkowości zarządczej, zwracając szczególną uwagę na jej koncepcje, narzędzia i zadania w kontekście działalności usługowej, z akcentem na sektory takie jak marketing, turystyka i medycyna. Usługi stanowią kluczowy element współczesnych gospodarek, a w polskim kontekście są częścią trzeciego sektora gospodarki, obejmującego m.in. transport, handel, turystykę, ochronę zdrowia oraz edukację wyższą. Różnorodność usług sprawia, że ich zarządzanie staje się bardziej złożone, a konkurencja rośnie. W związku z tym, przedsiębiorstwa świadczące różnorodne usługi potrzebują efektywnych narzędzi wspierających zarządzanie i podejmowanie decyzji, które pomogą w maksymalizacji zysków w krótkim okresie oraz zwiększaniu wartości w perspektywie długoterminowej. Rachunkowość zarządcza pełni tę funkcję, oferując różne narzędzia i metody.
W książce przedstawiono kompleksowe spojrzenie na rachunkowość zarządczą, analizując jej źródła, procesy ewolucyjne oraz wpływ na inne dziedziny biznesowe, ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania jej w sektorach usługowych. Szczególna uwaga poświęcona jest instrumentom stosowanym w marketingu. W kontekście turystyki, omówiono specyfikę usług turystycznych oraz rynki tych usług, przedstawiając również dwa kluczowe narzędzia wspierające zarządzanie w tej branży: rachunek kosztów docelowych i rachunek cyklu życia usług. Z kolei w obszarze medycyny podkreślono znaczenie rachunkowości zarządczej w zarządzaniu placówkami medycznymi, wskazując na jej cele, zadania oraz opisując wybrane narzędzia stosowane w tej dziedzinie. Autorzy wyrażają nadzieję, że treści zawarte w monografii inspirować będą do dalszych badań naukowych i dyskusji akademickiej, dostarczając jednocześnie praktycznych wskazówek dla osób działających w branżach usługowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia koncentruje się na rachunkowości zarządczej, zwracając szczególną uwagę na jej koncepcje, narzędzia i zadania w kontekście działalności usługowej, z akcentem na sektory takie jak marketing, turystyka i medycyna. Usługi stanowią kluczowy element współczesnych gospodarek, a w polskim kontekście są częścią trzeciego sektora gospodarki, obejmującego m.in. transport, handel, turystykę, ochronę zdrowia oraz edukację wyższą. Różnorodność usług sprawia, że ich zarządzanie staje się bardziej złożone, a konkurencja rośnie. W związku z tym, przedsiębiorstwa świadczące różnorodne usługi potrzebują efektywnych narzędzi wspierających zarządzanie i podejmowanie decyzji, które pomogą w maksymalizacji zysków w krótkim okresie oraz zwiększaniu wartości w perspektywie długoterminowej. Rachunkowość zarządcza pełni tę funkcję, oferując różne narzędzia i metody.
W książce przedstawiono kompleksowe spojrzenie na rachunkowość zarządczą, analizując jej źródła, procesy ewolucyjne oraz wpływ na inne dziedziny biznesowe, ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania jej w sektorach usługowych. Szczególna uwaga poświęcona jest instrumentom stosowanym w marketingu. W kontekście turystyki, omówiono specyfikę usług turystycznych oraz rynki tych usług, przedstawiając również dwa kluczowe narzędzia wspierające zarządzanie w tej branży: rachunek kosztów docelowych i rachunek cyklu życia usług. Z kolei w obszarze medycyny podkreślono znaczenie rachunkowości zarządczej w zarządzaniu placówkami medycznymi, wskazując na jej cele, zadania oraz opisując wybrane narzędzia stosowane w tej dziedzinie. Autorzy wyrażają nadzieję, że treści zawarte w monografii inspirować będą do dalszych badań naukowych i dyskusji akademickiej, dostarczając jednocześnie praktycznych wskazówek dla osób działających w branżach usługowych.
