Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skupia się na roli, jaką odgrywa rachunek kosztów klienta w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Czytelnik znajdzie w niej informacje na temat interpretacji wartości przedsiębiorstwa, roli klientów w jej kreowaniu oraz znaczenia utrzymania relacji z klientami dla wyników firmy. Omówione są też różne metody i warunki wyceny wartości klientów oraz znaczenie rachunku kosztów klienta w kontekście przedsiębiorstwa. Ponadto, publikacja oferuje wgląd w to, jak rachunek ten może wspierać proces budowania wartości.
Jednym z istotnych atutów książki jest jej interdyscyplinarny charakter, łączący aspekty rachunkowości, finansów i marketingu. Przedstawia nowoczesne podejście do zastosowania rachunku kosztów klienta w procesie wzrostu wartości firmy. Pozycja ta jest szczególnie przydatna dla kadry kierowniczej i menedżerów na różnych szczeblach, specjalistów ds. controllingu, analityków finansowych, pracowników działów finansowo-księgowych, a także słuchaczy studiów podyplomowych i studentów kierunków ekonomicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skupia się na roli, jaką odgrywa rachunek kosztów klienta w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Czytelnik znajdzie w niej informacje na temat interpretacji wartości przedsiębiorstwa, roli klientów w jej kreowaniu oraz znaczenia utrzymania relacji z klientami dla wyników firmy. Omówione są też różne metody i warunki wyceny wartości klientów oraz znaczenie rachunku kosztów klienta w kontekście przedsiębiorstwa. Ponadto, publikacja oferuje wgląd w to, jak rachunek ten może wspierać proces budowania wartości.
Jednym z istotnych atutów książki jest jej interdyscyplinarny charakter, łączący aspekty rachunkowości, finansów i marketingu. Przedstawia nowoczesne podejście do zastosowania rachunku kosztów klienta w procesie wzrostu wartości firmy. Pozycja ta jest szczególnie przydatna dla kadry kierowniczej i menedżerów na różnych szczeblach, specjalistów ds. controllingu, analityków finansowych, pracowników działów finansowo-księgowych, a także słuchaczy studiów podyplomowych i studentów kierunków ekonomicznych.
